خبرخوان جام نیوز
|
جمعه ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ الجمعة ١ المحرّم ١٤٣٩ Friday, September 22, 2017
آرشیو مطالب
گروه خبری:     از تاریخ:     تا تاریخ:    
این داروها آلزایمر نمی آورند!
پزشکان در یک بررسی جدید دریافتند که مصرف داروهای سوزش معده موجب افزایش خطر ابتلا به بیماری آلزایمر نمی‌شود.
۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۲۳:۵۹
چندسال دیگر تاکسی های خودران می آیند؟
بی ام و و فیات در تلاش هستند که تاکسی های خودران را تا سال 2021 عرضه کنند.
۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۲۳:۵۶
مرطوب کننده های طبیعی پوست که خوراکی اند!!
مرطوب کننده های پوست یکی از راه های داشتن پوستی سالم، شاداب و زیبا است. مصرف 10 گزینه غذایی برای حفظ سلامت پوست، بسیار موثرتر از درمان های موضعی است که تا کنون انتخاب می کردید.
۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۲۳:۵۱
قطر به هواپیماهای سعودی اجازه فرود نداد
پادشاه عربستان همچنین دستور داد تا هواپیماهای ویژه خطوط هوایی سعودی با هزینه کشورش ، به فرودگاه دوحه رفته تا حجاج قطری را برای ادای مناسک حج منتقل کنند.
۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۲۳:۵۰
نوکیا ۸ می‌تواند اپل، سامسونگ و هوآوی را شکست بدهد؟
گوشی نوکیا 8 با قیمت 2 میلیون و 600 هزار تومان توانایی رقابت با گوشی های آیفون و سامسونگ را دارد؟
۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۲۳:۴۶
بی وزیری وزارت آب و برق در پیک مصرف
به رغم تصور برخی مسئولان در خصوص عبور از پیک مصرف برق و آب، اگر مدیریت این دو صنعت همچون ماههای اخیر یکپارچه صورت نگیرد، احتمال بروز اختلالاتی در تأمین تابستانه برق و آب کشور وجود دارد.
۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۲۳:۴۵
رضا ناجی و همسرش +عکس
رضا ناجی؛ اولین ایرانی برنده جايزه خرس نقره‌ای جشنواره برلين است.
۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۲۳:۴۵
برای لاغر شدن چگونه کالری بیشتری بسوزانیم؟
دویدن یکی از بهترین و موثرترین روشها برای کالری سوزی و در نتیجه لاغری است. سوالی که مطرح می شود این است که کالری سوزی با دویدن در هوای آزاد بیشتر است یا روی تردمیل؟
۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۲۳:۴۱
عضو شورای فقهی بانک مرکزی؛
سود علی‌الحساب بانکها ربا نیست/ نظر شورای نگهبان ملاک ربا نبودن جریمه تاخیر
عضو شورای فقهی بانک مرکزی با پاسخ به شبهات مطرح شده در مورد ربا بودن سود بانکی و جریمه تاخیر گفت: تعریف فقهی ربا مشخص است و هیچکدام از این تعاریف نگفته‌اند سود علی‌الحساب رباست.
۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۲۳:۴۰
توپی که مربی فوتبال شما می شود و شما را یک بازیکن حرفه ای می کند
شرکتی در اقدامی جالب, به عرضه توپ فوتبال هوشمند با یک اپلیکیشین خاص پرداخته است که می تواند مربی فوتبال شما شود!
۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۲۳:۳۶
زخمی شدن 4 نفر در حادثه زیر گرفته شدن با خودرو در بلژیک
رسانه های محلی اعلام کرده اند که این خودرو هنگام زیرگرفتن مردم 3 سرنشین داشت و پلیس توانست هر سه نفر را دستگیر کند.
۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۲۳:۳۳
فرزاد و محمد اعدام نشدند
دو متهم که در جریان پرونده‌های جداگانه مرتکب قتل شده بودند، بعد از رضایت اولیای‌دم روز گذشته از جنبه عمومی جرم محاکمه شدند.
۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۲۳:۳۲
پشت پرده اختلاف عزت الله انتظامی و جمشید مشایخی چه بود؟
روزنامه هفت صبح در مقاله ای به بیان یک روایت تازه از پشت پرده اختلاف عزت الله انتظامی و جمشید مشایخی پرداخت.
۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۲۳:۳۱
بیماری که با کم خوابی به سراغ فرزندتان می‌آید!
براساس تحقیقات آکادمی اطفال آمریکا، کودکان در رده سنی ۶ الی ۱۲ سال باید هر شب بین ۹ الی ۱۲ ساعت بخوابند، خواب کمتر می‌تواند زمینه ساز ابتلای آنها به بیماری های مختلفی شود.
۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۲۳:۳۰
آخرین خبر
Top