جام نیوز - اخبار رسانه های برون مرزی

جام تیوب
جام فتو
خبرخوان جام نیوز
پرونده های موضوعی
هواداران فوتبال
نتایج زنده فوتبال
قیمت آنلاین
آخرین اخبار جام
الخميس ٣ شوّال ١٤٣٥
پنج شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۳
Thursday, 31 July 2014
 
 
کد خبر: 178591
نظرات: 28828 بازدید
تاریخ مخابره : ۱۷/۰۲/۱۳۹۲ - ۲۳:۰۸
پیش فروش تیبا هاچ‌بک به زودی آغاز می‌شود
پیش فروش خودرو تیبا 2 نیز به زودی از طریق نمایندگی‌های مجاز گروه خودروسازی سایپا آغاز خواهد شد.
به این مطلب امتیاز دهید
37 261 بازدید
27 نظر
[-] اندازه متن [+]

به گزارش ایسنا، مصدقی - مدیر پروژه راه‌اندازی خط تولید تیبا 2 (هاچ بک) - با اعلام خبر بالا گفت: خط تولید تیبا هاچ‌بک به زودی در سایپا راه‌اندازی خواهد شد. این خط که از نظر تعداد رباتهای انتقال قطعه و کنترلهای کیفی از پیشرفته ترین خطوط تولید خودرو در کشور محسوب میشود مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

وی افزود: خودرو تیبا 2 (هاچ بک) یکی از محصولات جدید گروه خودروسازی سایپاست که قرار است در این خط تولید و روانه بازار شود.

ابراز امیدواری کرد که با راه‌اندازی خط تولید تیبا هاچ‌بک بازار خودرو شاهد ورود یک خودروی با کیفیت و جوان پسند باشد که می‌تواند در بازارهای صادراتی نیز جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهد.

110

کلیدواژه ها
خبرهای داغ
نمایش نظرات
داوود از سیرجان :

دوست دارم بخرمش ولی پولشو ندارم.

پاسخ

0

0

نادر:

این عکس تیبا نیست این رانا هاچ بکه

پاسخ

10

0

نوید:

سایپا همچین چیزی تو سایتش نزده

پاسخ

3

0

فرشاد:

واقعا ما چقدر حقير شديم كه به اين بنجولا راضي هستيم تو كشور هاي ديگه با هر بودجه اي ميتوني ماشينه صفر بخري چون توليدخودرو انحصار به 2 شركت نيست در ايران هيچ شركتي با سايپا و ايران خودرو نميتونه رقابت كنه

پاسخ

2

1

شششش:

امیدوارم همین شکلی باشه چون بقیه عکساش فقط ار عقب ماشین گرفته شده!!! زیباست

پاسخ

1

0

:

خداييش خوشكله

پاسخ

0

2

بچه پر رو:

سلام این که می بینید خودروی هندی بنام تاتا س که یه شیطون بلا با فوتوشاب عسک یه رانا را انداخت جولوش حمین وسلام

پاسخ

3

0

آریانا:

اولا عکس واقعی خودرورو می گذاشتین ثانیا قیمت پیش فروشش و اعلام میکردین ثالثا این پرایدوووو که تا 17 تاهم فروش میره معلوم نیست این تیبا 2 هاچ بک گوگولی مگولی چه قیمتی میخواد بگیره ما تیبا معمولی داریم عینه عینه پراید فقط تو رو خدا قیمت 206 و نگاه نکنید و به خاطر شبیه بودنش به 206روی اینم قیمت نجومی بزارین .

پاسخ

3

0

رفیق خوب:

حاجی اینکه رانا هاچ بکه !!!! که اصلا وجود نداره !!!!!!!!!

پاسخ

7

2

:

اگه این عکس تیباست چرا ارم ایرانخودرو و سمند روش خورده؟

پاسخ

2

2

آذین نصر اصفهانی:

اگه قیمتش زیر ده میلیون باشه قول میدم یکی مشکیشو بخرم

پاسخ

2

0

امیر:

دوستان عزیز درسته که نام این خودرو تیبا ست ولی در محافل علمی به این خودرو مورچه ماموت اژدها پلنگ کرکس جیرجیرک میگویند!

پاسخ

0

0

:

[...] این عکسی که گذاشتی مال خودروییه به نام رانا

پاسخ

1

2

بهزاد:

آقا اصلاً ما نادون، شما که عاقلی و این عکسو میذاری باس بفهمی که این اصلاً تیبا نیس چه برسه که مدل هاچ بکش باشه.
کجاش به تیبا میخوره؟؟؟؟!!!!!

پاسخ

4

1

:

سلام بچه ها ما تیبا داریم

پاسخ

4

4

اکبر باوند:

والا ازظاهرش که خیلی به206شبیه هست حالاببینیم موتورش چیه میگه

پاسخ

2

4

علی:

سلام چیه تورو خدادروس میکنید آخه این صنعت ماشین سازی که ما داریم به نظر من رانا هاچ بک معلوم نی قیمتش چند باشه دست برداریذ از این کارا. حکایت اینه که میخواهید پراید دنده اتومات بزنید آخه این فروقون دنده دستی اش هم جا نمیره البته شاید هم دو کارگر افغانی توو موتور میذارید دندهاشو عوض میکنه......

پاسخ

7

0

:

رخ رانا گذاشتین رو تیبا مردم رو گول بزنین

پاسخ

9

2

negin:

بستگی به قیمتش داره..اگه 15 بیشتر باشه ادم دیوانست مگه پول این بده..یه مقدار دیگه میزاره 206 میخره...

پاسخ

10

3

:
دوست عزیز چرا 206 چینی دوو سیلو تمیز بگیر یه چرخش به اینا می ارزه

1

4

:

اگه شما دنبال خودرو جوون پسند بودین یه فکری هم به حال رخ جلوش میکردین !چیه این ماشینه یا بستنی آب شده ؟! فقط فهمیدین جوونا ماشین هاچ بک دوست دارن ، هر آشغالی رو لابد میخواید با قیمت 3 یا 4 تومن بیشتر بندازید به مردم؟! واقعا باید به حال صنعت خودرو و این شرکتهای ...تاسف خورد!

پاسخ

14

0

رک و روراست:

با سلام
اگه مال جووناست قیمتش باید طوری باشه که جوونا بتونن بخرن و لذتشو ببرن نه اینکه نگاه کنن و حسرتشو ببرن
لطفا" بیخودی با نام جوان تبلیغ نکنید ، اگه عملا ثابت شد مال جوانان هستش انوقت خودبخود نام خودروی جوانان خواهد گرفت نه اینکه هنوز ساخته نشده ... خدا میداند چه خوابی برا جوونا دیدین..

پاسخ

16

1

سپیده :

اینم سری اولش خوبه بقیش بد میشه . حالا از کی پیش فروششه؟

پاسخ

3

4

علی :

2 نکته
1- چرا به جای عکس تیبا هاچ بک عکس رانا هاچ بک رو گذاشتید .
2- چرا تبلیغ بیش از حد از این خودرو میکنید شاید علتش اینه که میخواید قیمتشو بااتر از مدل قبلیش ببرید .

پاسخ

6

0

اصغر عنبری:

باسلام اگر برای جوانهاست قیمتش راهم جوان پسندکنید.

پاسخ

4

1

:

خوبه ولی خدا میدونه به چه قیمتی منتظرید که بزارید تو پاچه مردم.

پاسخ

15

0

:

شیکه ولی از همین الان میگم به قیمتش نمی ارزه

پاسخ