جام نیوز - اخبار رسانه های برون مرزی

جام تیوب
جام فتو
خبرخوان جام نیوز
پرونده های موضوعی
هواداران فوتبال
نتایج زنده فوتبال
قیمت آنلاین
آخرین اخبار جام
 
 
کد خبر: 181013
نظرات: 19304 بازدید
تاریخ مخابره : ۲۳/۰۲/۱۳۹۲ - ۱۳:۰۰
باز هم شایعه؛ گلشیفته فراهانی به قتل رسید!+عکس
امروز باز هم شایعه ی عجیب دیگری در یکی از سایتهای خبری ایران منتشر شد مبنی بر اینکه گلشیفته فراهانی به قتل رسید!
به این مطلب امتیاز دهید
44 89 بازدید
39 نظر
[-] اندازه متن [+]

جام کشکول؛

امروز باز هم شایعه ی عجیب دیگری در یکی از سایتهای خبری ایران منتشر شد مبنی بر اینکه گلشیفته فراهانی به قتل رسید!

 

 

گلشیفته فراهانی به دلیل درگیری و خوردن تیر اسلحه به قتل رسیده است. قاتلان هنوز مشخص نشده اند و پلیس به دنبال ضاربان وی می باشد.

بر اساس گزارش های منتشر شده پس از چند روز گلشیفته فراهانی در یک کلیسا تشییع جنازه شده است.

وی با خروج از ایران به همکاری با سینمای فاسد غرب پرداخته و در داخل کشور مورد انتقادهای شدید اهالی فرهنگ و هنر قرار گرفته و موجبات سرشکستگی زنان و دختران محجوب ایران زمین را فراهم آورد.

عاقبت گلشیفته فراهانی با پایانی تلخ، درس عبرتی شد برای تمامی کسانی که به عزت و آبروی زن ایرانی خیانت می کنند.

فان پاتوق

 

«برای مشاهده جدیدترین اخبار جذاب و خواندنی کلیک کنید»

121

خبرهای داغ
نمایش نظرات
امیر:

متاسفم برای همه ی اونهایی که میخوان با تبلیغات دروغ و هجمه های نادرست دیگران رو خراب کنند ...

مردانگی ای که شما ها ازش دم میزنید و ندارید حالم رو بهم میزنه !!!

به جای اینکار ها کمی از واقعیت ها و ظلم هایی که به مردم میشه بگید؟!!

چرا احکام نادرست مجلس و نقطه ضعف های حکومت رو هیچ وقت پوشش نمیدید>؟؟؟؟؟

پاسخ

0

0

ali musavi:

خاک توسر هرچی ایرانیه بی غیرت و بی تعصبه

پاسخ

0

0

رضاaaa:

بی ناموس ها هم وطن تونه بی شرف نشین

پاسخ

1

1

رضا:

بی ناموس ها هموطن تونه ها بی شرف بازی در نیارین

پاسخ

1

1

بگو خوب:

بودن یا نبودنش فرقی نداره ولی چنین چیزای رو باید دید تا باور کرد

پاسخ

1

1

فرهاد کنجکاور:

سلام
1.طبق معمول با یک Hoax (خبرهای دروغ اینترنتی) طرف هستید . این خانم زنده است . مراجعه کنید به صفحه ی اختصاصی وی در مرجع فیلم شناسی بسیار معتبر جهانی:
http://www.imdb.com/name/nm0267042
ضمن اینکه خانم در فیس بوک همچنان مشغول به بدگویی علیه ایران و ایرانی هستند!
https://www.facebook.com/golshiftehFarahani

2. در پاسخ به اونهایی که میگن هر کاری میکنه به خودش مربوطه و در گور خودش میگذارندش :
بله در اینکه هر کس پاسخگوی اعمال و رفتار خودش هست و در گور خودش خواهند گذاشت شکی نیست . ولی وقتی به اسم بازیگر ایرانی (نه فرانسوی) خودش رو مطرح میکنه و دائم علیه مردمان و دولت و دین کشور خودش بدگویی میکنه این دیگه داستان دیگریست...

پاسخ

3

2

ریحانه :
ممنون ..بهترین جواب را دادید ..

0

0

علیرضاتقی پور:

موافقم بدجور

پاسخ

4

1

ی ایرانی:

هر کسی مسئول کار خودشه ولی گلشیفته ی ایرانی بود که ابروی هر ایرانی رو برد اینهمه توسینمای ایران کار کرد وزحمت کشید ولی با این کارش همه ازش بدمیگن در ی حدی بود که نشون نداده بود عقده داره برای ایرانیاقابل تحمل تر بود تابدن عریان خودشو به تمام جهان نشون بده خاک برسرش

پاسخ

2

3

sanaz:
ب نظر من ک گلشیفته کار بدی نکرد
خدا انسانها رو ازاد افریده
اون دوست داشته و راهشو انتخاب کرده
و لازم ب ذکره ک هرکسیو تو قبر خودش میزارن
اگر قرار ب ابرو ریزی باشه همین ایرانی ها ک داخل کشورن بیشتر ابروی مارو بردن تا گلشیفته

0

0

Jalal:

هر كسي مسئول زندگي خودشه ! به كس ديگه اي مربوط نيست !
گلشيفته هر كاري كرده- به كسي ربطي نداره . اون براي خودش زندگي ميكرد نه براي حرف مردم .

در هر صورت خدا رحمتش نمايد !!!!

پاسخ

12

11

بایرام لودر:

اگر شایعه نباشه پشت سر مرده خوب نیست حرف بزنی هرگس رو توی گور خودش میخوابونند درست ابرو خودش را برد نه ابروی 70ملیون ایرانی

پاسخ

3

10

majid:

اههههههههههههه
گفتیم مرد تمام شدا

پاسخ

12

1

خشایار:

چیو به خودش مربوطه. اون با آبروی 70 ملیون ایرانی بازی کرده. ایرانی که برهنگی با فرهنگش هیچ ارتباطی نداره. اون حیای بانوان پارسی رو زیره سوال برد.

پاسخ

14

4

sanaz:
هه..
حیای بانوان پارسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ههههه شما کور خودتونین و بینای مردم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حیای بانوان پارسی رو همون مردمان پارسی زیر سوال بردن
همونایی ک با نگاهای هرزشون بانوان پارسی رو برانداز میکنن
همونایی ک با پوشش نامناسب میان بیرون
نخیر جناب حیای بانوان پارسی با کار گلشیفته زیرسوال نرفت خیلی قبل تر از اون زیر سوال رفته بود

0

0

نیما:

چه بمیره چه نمیره واسه من فرقی نداره
ولی از این ناراحت شدم که یه ایرانی تو غربت لخت اومد جلوی دوربین
که چی بشه به کجا میخواد برسه
اصلا به مسلمون بودن هم ربطی نداره اون یه ایرانیه داره با آبروی ایرانیها هم بازی میکنه

پاسخ

18

5

سعید:

با خانم طبسی کاملا موافقم. کسی که به شهرت میرسه وقتی که کار منفی می کنه ضررش خیلی بیشتر و بدتر از یه شخص عادیه. در ثانی کسی که ادعای مسلمون بودن می کنه فکر نمی کنم اجازه این را داشته باشه که جلوی دوربین لخت بشه و بدنش رو برهنه کنه! کجای اسلام این اجازه را داده؟! این حرکت حتی توی دینهای دیگه هم پذیرفته شده نیست!

پاسخ

29

2

:

به درک که سقط شد مهم نیست

پاسخ

17

4

محسن:

نباید به شایعات توجه کرد مگر ثابت بشه

پاسخ

11

0

رضا:

تو رو جون هر كي كه دوس دارين ول كنين . ميدونم مثل من درد ندارين كه به اين ور و اون ور گير ميدين ، برين زندگيتونو كنين . [...] ببين كه چه كارها كه نمي كنن. حالا تو گير بهده به گلشيفته !

پاسخ

30

17

:

اولا خانم رويا واقعا بي ادب و بي جنبه اي. خانواده ي كسي و وسط مي كشي.
دوما شما از ذهنتوتن پاكش كردين؟ شما ها كه فقط دارين راجبش فكر مي كنيد. در ضمن هر كسي مختاره هر كاري مي خواد بكنه به منو تو هيچكس ربطي نداره. نه كه شما ها پاكين؟ حداقل رو بازي كرد ايران كه زير روسري 1000 تا كار مي كنن. بس كنيد اين خاله زنك بازيارو/. بعد چرا از رو زمين ورش داره؟ اون واسه خانوادش عزيزه. شايد خدا اونو از منو تو و خيليا ديگه بيشتر دوست داشته باشه. گناه و تو كردي همين الان كه راجب كسي اينجوري ميگي. من كارشو قبول ندارم بخاطر همين سكوت مي كنم راجبش نظر نميدو. تو اگه خيلي خوبي به جامعت كمك كن روز به روز فاسد تر ميشه همهون فرانسه از ايران سالمتره . بيچاره ها

پاسخ

23

10

sanaz:
کاملا با نظرتون موافقم
ســــــــــــــــــپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاس

0

0

مریم السادات طبسی:

خدمت دوستانی که می گن به خودش مربوطه هرکاری می کنه
باید بگم... کی گفته فقط به خودش مربوطه
چطور برای مشهور شدن... برای هورا کشیدن... برای جایزه بردن...برای روزی خوردن از پول همین مردم، مردم مهمن
اما اینجا که می رسه هرکار می کنه به خودش مربوطه
یک هنرمند به خصوص اونم ازنوع بازیگر سینما دیگه فقط برای خودش زندگی نمی کنه چون با وجود بودن در میان مردمه که موجودیت پیدا می کنه. مردم و اجتماع هستند که از اون یک سوپراستار می سازن و بهش بها می دن تا با استفاده از همون نام و شهرت به خیلی چیزای دیگه می رسه.
یک ادم عادی بره اینکارا رو بکنه. اگه کسی گفت چرا کرده... آره اون تا حد زیادی به خودش مربوطه...
اما امثال گلشیفته اصلا هم به خودش مربوط نیست. اگر اون یک آدم عادی بود اصلا کسی با مرده و زنده اش کاری داشت؟

پاسخ

11

8

:

كلشيفته الكوي براي هدف. براي رسيدن به هدفش تلاشًكرد هيجكس اجازه نداره در مورد حرفه و عقايدش حكم صادر كنه.تلاشش ستودنيست

پاسخ

36

37

AD:
من هم با شما موافقم.

0

1

سما:
منم موافقم اون لیاقت مردم ایران رو نداشت

11

26

:
عجب احمقی هستی تو

3

8

:
سلام

9

4

:
شما دوست داشتی خانواده خودت از این پیشرفتها داشته باشند

28

6

:

خراب اعتمادبه نفس این یاروام,دخترکمبوددارش هرغلطی خواسته کرده حالا....... من اگه خدای نکرده خدااااااای نکرده جای این یاروبودم روم نمیشد دیگه حرف بزنم!پروووووووووو,هیجی نشده دخترشونخبه هم کرد,خاک برسرما که تونخبمونی!!!!!!!!!!

پاسخ

22

28

:

شما مهندس شما پاک شما بهشتی شما مسلمان شما راستگو شما حلال خور شما نماز خون ایا واقعا شما پاک هستید

اره باشه تمام اینها رو دارید ولی حق ندارید نسبت به دیگران حرفی بزنید و توهین به اعتقادات درست یا اشتباه دیگران بکنید پس شما کثیف تر از [...] هستید

پاسخ

56

43

ی ایرانی:
هرکسی مسئول کار خودشه

0

3

:
عجب حرف بیخودی زدی!
اون چیزی که درست نیست اظهار نظر اشتباه درباره دیگران هست. گلشیفته که اوضاعش معلومه شما سنگ خودتو به سینه بزن!

11

29

رویا:
باید خواهرو مادرت مثل گلشیفته بشن تا درک کنی . شاید هم باشن و درک نمیکنی.

14

14

:

گلیشیفته خیلی وقته که به قتل رسیده. از ذهن و قلبمون پاکش کردیم...چنین افرادی گرچه زنده باشند اما در حقیقت برای ما مرده اند

پاسخ

45

51

ح.ص:
موافقم.واقعا بی جنبه بود!!!!!

40

35

:

چرا در شایعه پراکنی و جوسازی، ما هم سهیم باشیم؟

پاسخ

26

25

:

چی می شد این شایعه واقعیت داشت حداقل زمین از لوس وجودش پاک می شد

پاسخ