جام نیوز - اخبار رسانه های برون مرزی

جام تیوب
جام فتو
خبرخوان جام نیوز
پرونده های موضوعی
هواداران فوتبال
نتایج زنده فوتبال
قیمت آنلاین
پربیننده سرویس
داغ شده های سرویس
 
 
کد خبر: 183383
نظرات: 52955 بازدید
تاریخ مخابره : ۲۸/۰۲/۱۳۹۲ - ۱۶:۰۱
نتایج یک نظرسنجی انتخاباتی
بر اساس اعلام تازه‌ترین نظرسنجی انتخاباتی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران، 73.1درصد از مردم اعلام کرده‌اند با ثبت‌نام افراد غیرسیاسی و بدون داشتن سوابق اجرایی برای انتخابات ریاست جمهوری مخالفند.
به این مطلب امتیاز دهید
30 111 بازدید
435 نظر
[-] اندازه متن [+]


مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی با طرح اين سئوال مبني بر اينکه «در تمام دوره‌های ریاست‌جمهوری، افراد غیر سیاسی بدون داشتن سوابق مناسب اجرایی به عنوان کاندیدای ریاست‌جمهوری ثبت‌نام می‌کنند. نظر شما در این مورد چیست؟» از مردم خواستار ارائه نظراتشان به اين مرکز بوده است.

 

به گزاش باشگاه خبرنگاران، در نظرسنجي صورت گرفته 73.1 درصد از مردم مخالف ثبت‌نام افراد غير سياسي بدون سوابق اجرايي در انتخابات رياست‌جمهوري هستند.

 

مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران پس از تصویب کارگروه ویژه انتخابات ریاست‌جمهوری در جهاد دانشگاهی به طور متناوب نظرسنجی‌هایی را انجام داده است که به زودی به طور کامل اطلاع‌رسانی می‌شود.

 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات و آمار بیشتر این نظرسنجی می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی "اوج" به آدرس www.owj92.com مراجعه کنند.

 

101

برای مشاهده اخبار انتخاباتی جام اینجا کلیک کنید

 

چاپارک
خبرهای داغ
نمایش نظرات

اگر کمی از تعصبات بدور باشید و مناظره ها را دیده باشید متوجه شده اید که ... مردم آگاه هستند ...

پاسخ

5

0

روحانی فقط روحانی اگه روحانی نشه وضع اقتصاد بدتر از حالا میشه

پاسخ

14

8

فقط رضایی استاد اقتصاد
سلام بر ذندگی

پاسخ

7

14

فقط دکتر سعيد جليلي

پاسخ

2

31

دلم نمیخواد با روی کار آمدن اصلاحات دوباره شاهد توهین به پیامبر اکرم و ائمه در روزنامه ها باشم اونم به بهانه آزادی بیان!

پاسخ

6

36

کارشناسی ارشد روابط بین الملل ، دانشجوی دکترا:
من دوست دارم همان اتفاقی بیفتد که شما میخواهی تا دوباره شاهد ... باشیم . کسانی که از جنگ هیچ تصوری ندارند ، برای ما خانواده های شهدا دلسوزی کنند و جیبهای خودشان را پر کنند . ...

4

0

تنها روحانی!

پاسخ

46

11

ایمان:
روحانی نمیشه و ایران هم امن و امان می مونه!

11

22

دانشجوی علوم سیاسی:
اگه روحانی نشه ایران قیامت میشه

34

12

به نظر من نه اصلاحات و نه اصول گرا فقط اقای رضایی عارف و روحانی نه چون چه بخوان و نخوان مجبور هستن از فتنه گرا همایت کنن چون اصلاحاتی هستن و نه بقیه که اصول گراهستن چون معلوم نیست که داخل این حزب چه خبره چون شده یک قوم هزار فرقه
و فقط اقای دکتر رضایی چون اقتصاد دانه و مطمعن باشید که این اقای جلیلی و قالیباف رو برنامه های ایشون در جنگ پیدا کرده و میتونه دوباره ما جوونا رو به کار بگیره چون امتحانش رو پس داده

پاسخ

3

26

:
آقای قالیباف فقط گاز انبری دانشجوها رو سر کار گذاشته!!

19

3

فقط دکتر جلیلی

پاسخ

6

51

عارف

پاسخ

24

11

روحانی

پاسخ

28

12

دکتر سعید جلیل

پاسخ

8

36

دکتر جلیلی

پاسخ

8

36

جز ولایتی به سیاست خارجی کسی دیگر اشنا نیست و همه درحال حرف زدن و قولهای واهی دادن هستند و مشکل ما حل نخواهد شد.

پاسخ

8

13

به نظر من همه ی کاندیداها ی ریاست جمهوری خوبند اما در حال حاضر کشور ما تنها نیاز به برقراری روابط سیاسی با کشور های جهان دارد(سیاست خارجی)
اگر این نیاز بر طرف شود تمام مشکلات برطرف می شود واز میان این افراد تنها کسانی که می توانند این نیز را برطرف کند آقای روحانی است

پاسخ

29

12

دهاتی:
آقای ولایتی 16 سال مسول سیاست خارجی بوده است

6

4

فقط رضایی_ دکتر قالیباف_روحانی_

پاسخ

10

17

ما مردم عشایر بهلولی از شمال تا جنوب خراسان همه وهمه به دکتر قالیباف رای میدهیم.
درودبر قالیباف

پاسخ

4

31

در بین این 8 نامزد در شرایط امروز ایران گره گشای مردم فقط روحانی و عارف می تواند گذشته تیره را با مرور زمان از بین ببرند. آنهم اگر ملت فکر کشور شان باشند و گول شعارهای توخالی را نخورن//

پاسخ

38

10

علی:
از حرف زدن خسته شدم مرد عمل دکتر رضاییی روحانی بیاد بازم حررررررف

0

8

علی حسینی:
فقط این دونفرهستند که کشور را نابود خواهیند کرد به گذشته برگردید و مطالعه کنید.

12

24

فقط روحانی

پاسخ

33

19

رای من فقط دکتر عارف
متاسفم واسه اونایی که میخوان به جلیلی رای بدن.....این اقا هر حرفی که میزنه که کذب محضه.بعدم فقط میخواد رقبای خودشو خراب کنه و اینطوری خودشو بکشه بالا.درست مثل احمدی نزاد.وگرنه هنر دیگه ای که نداره.فقط بلده بره هی با گروه 5به علاوه1 مذخرف بگه و برگرده.اخه چیکار بلده؟حرف که نشد کار.خداروشکر تو مناظره مشخص شد که حرفاشو تکذیب کردن.تا مردم متوجه بشن.
حتی دوستان اصولگرای خودش که باهاشون ائتلاف کرده رو هم تخریب میکنه.
دیگه از این واضح تر؟توروخدا مردم هوشیار باشین.اخه احمدی نزاد چیکار کرد واسه مردم؟مردم دارن تو بدبختی دست و پا میزنن.تو رو خدا به کسی که از اون هم بدتره رای ندین.ما فقط وقتی خاتمی و هاشمی رئیس جمهور بودن میفهمیدیم داریم زندگی میکنیم

پاسخ

31

14

ایمان:
دوست عزیزم!میشه بگی دکتر جلیلی با کی ائتلاف کرده بود؟؟؟؟؟؟؟
اقلا اگه حرفی میخوای بزنی یه مقداری تحقیق کن:)

11

19

من بین آقای رضایی و عارف ماندم لطفا به من بگویید رضایی درباره سپاه چه سابقه ای دارد و آیا برجهایی که پروژه آن به دست سپاه بود با حمایت ایشان صورت گرفته و آیا دکتر عارف آقای ولایتی را که در امور خارجه اصلح هستند بعنوان وزیر خود انتخاب می کند.

پاسخ

6

4

محمدی:
اقای عارف به سمت همان سیاستمدارانی خواهد رفت که با انها نقشه میکشیده
ولی اقای رضائی جزدوروغ چیزی نمی گوید

5

11

من بین رضایی و عارف ماندم لطفا مرا روشن کنید که رضایی چه نوع سابقه ای در سپاه دارد و آیا دستور ساخت برج هایی که سپاه بدست گرفته با حمایت ایشان بوده آیا دکتر عارف اقای ولایتی را که متخخص در امورخارجه است بعنوان وزیر خود انتخاب می کند

پاسخ

3

4

:
رضایی بارها تو حرفاش گفته چرا پول دسته نیروهای نظامیه؟؟؟ گفته می گیرم. گفته ورزش افتاده دست سیاسیون هنر همیجور و ...

4

0

یکبار به هاشمی ،2بار به خاتمی ،یکبار دکتر معین،2بار احمدی نژاد(البته بار اول در مرحله دوم بخاطر نه گفتن به هاشمی،راستش هاشمی خودش خوبه اما بچه هاش نه!)تجربه‌ام در چند انتخاب جلیلی رو پسندیدم.

پاسخ

3

43

فردین:
کاملا در اشتباتهی فقط عارف

31

8

این پیرمردهای مدعی فقط بلدندکنار گود بشینند و بگن لنگش کن اما جوونا همیشه مرد عمل بودند.انتخاب با شما .

پاسخ

6

1

به نظر من اقای قالیباف از همه بهتر است زیرا در بست ریاست جمهوری باید کسی باشد که در امور اجرایی تبحر داشته باشد و در بین کاندیداها فقط ایشون هستند ضمن اینکه من مناظرات رابه دقت دیدم اقای قالیباف نمایندگان خیلی خوبی دارد مثلا در امور فرهنکی اقاشهاب و در اقتصاد اقای یاوری .دقت کنید ...

پاسخ

4

23

در این شرایط بحرانی فقط عارف یا روحانی

پاسخ

43

26

به نظر من تنها کسی که میتونه مملکت را از این شرایط فعلی نجات بده اقای روحانی است الان همه ی مملکتهای دیگه دارند بر اساس سیاسیت پیش میرند و سیاست های اقای روحانی هم مطابق با منافع کشور هست

پاسخ

41

13

فرح:
در حال حاضر اکثر سلیقه ها به طرف آقایان روحانی و عارف تمایل پیدا کرده اند .من معتقدم آقایان قالیباف و جلیلی و رضایی (با تمام زحماتی که کشیده اند)تنها تشنه قدرت و پیدا کردن وجهه جهانی هستند تا واقعا حل مشکلات کشور!وگرنه اینقدر جبهه گیری نمیکردند و منم منم نداشتند .البته آقای ولایتی به مراتب محترمتر و آگاه تر از این سه من پر ادعا است .دو کاندیدمحترم دیگر آقایان غرضی و بخصوص عادل فقط وقت خودشان را تلف کردند.مردم آرامش و شادی می خواهند به سبک و شیوه یک مسلمان ایرانی .....

9

7

سلام دوستان
من با آقای بهرام محمدی موافقم. دکترجلیلی. فقط معرفی آقای دکترجلیلی نیاز به این همه توضیح که ایشون نوشتن نداره. تنها کسی که می تونه راه دکتراحمدی نژاد رو از خودش هم بهتر ادامه بده، دکتر جلیلی است. اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه و سایر امورات باقیمانده را تنها ایشان به نتیجه می رساند. فقط جلیلی

پاسخ

9

36

خيال:
خواب ديدي خيره اقا بدرام
هدف مندي يارانه مرحله دوم در مجلس رد شد
حالا اكه أيرون معجزته بلده بسم الله

2

0

فقط دکتر ولایتی

پاسخ

5

35

رضایی فقط شعار میده و اهل عمل نیست تا اونجایی که یادم میاد همیشه پایه تابت انتخاباته و هیچ وقت هم حرفش مورد اهمیت قرار نمیگره پرته رضایی کلا

پاسخ

15

6

علی شیراز:
از 30 انتخابات انجام شده در طول انقلاب تا امروز رضایی فقط تو 2 تا شرکت کرده و مردم بش رای دادن 88 و 92 میشه بگی دیگه کجا؟؟

29

2

معیارهای رهبر بیشتر در آقای سعید جلیلی دیده میشود ویک نکته خیلی مهم که ایشون سوادش از همه ی اینها بیشتره مترجم زبان اینگلیسی وعربی میباشد و وزیر امور خارجه است تجربه اش بیشتر آنهاست اگه توجه کرده باشید به جزعادل , غرضی, وجلیلی همشون به فکر خودشون بودن چون توی سخناشون فقط میگفتن من من من من چنین کردم همش شده بود من من اینهارو باید طبق رواشناسی انتخابشون کنیدنه ظاهری واقعا از سخناشون معلوم بود که مارو به گوسفندتبدیل کردن که چگونه شکمشون رو سیر کنیم که دهن مردم رو ببندیم ما دیگه بیدار شدیم گول نمیخوریم

پاسخ

21

35

خيال:
متاسفم
شما بي اطلاع هستيد
تو اسن نظر سنجي بيشتر خواننده باشيد بهتره

3

0

:
شما رو شاید به گوسفند تبدیل کرده باشن ولی در مورد مردم نظر ندهید آقای من!!

4

0

reza:
استاد وزیر امور خارجه صالحیه قبلشم متکی بود. اندکی مظالعه بد نیست

1

0

:
لطفا سوابق تحصیلی دکتر روحانی ببین. بعد بگو سواد کی بالاتر.

16

3

وحید:
خواهر عزیز من زبا ن انگلیسی و خاکی بودنو پراید سوار شدن واسه من و تو میخواد آب و نون بشه.آقای جلیلی هیچ برنامه ی اقتصادی ندارن.مشکلی که همه ی ما با اون دست و پنجه نرم می کنیم.یکم مننطقی باشید.اگر من هم میخواستم واسه کاندیدای مورد تحقیق خودم تبلیغ میسکردم اینجا اسمش رو میاوردم.

27

0

ایران:
شماها همانهایی هستید که به احمدینژاد هم رای دادید با این طرز فکر بچگانه
جلیلی را هم همه فهمیدند ...

20

52

با سلام
به نظر بنده آقای قالیباف میتونه یه عنصر خدمتگذار موفق و توانمند برای کشور باشه و بالاخص در جایگاه ریاست جمهوری به این دلیل که تا الان توی تلاش و کارآمدی واقعا خوب ظاهر شده و سابقه درخشانش باز گو کننده این مطلب هستش

جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف محترم ، عزیز ، و دوست داشتی
فرمانده سرافراز جیهه های حق ، علیه باطل
کسوت ریاست جمهوزی اسلامی ایران را به شما و مردم غیور این سرزمین همیشه پر افتخار تبریک و تهنیت و شاد باش عرض مینمایم ،مبارکتان باشد

والسلام علیکم

پاسخ

5

36

غلام:
واقعا !! تبریک میگم شما روح مندلیف رو شاد کردید.وعنصر جدیدی رو کشف کردید.
راستی اسم این عنصر عنصر خدمتگذار بود؟ چه اسم عجیبی؟
سریع به مجامع علمی دنیا خبر بدید

1

0

آنا:
بله ایشان با حمله گازانبری ایران را محاصره میکنند

18

8

حسن روحانی بهتر گزینه است به خاطر حقیقت گویی

پاسخ

84

36

فقط غرضی.

پاسخ

6

49

:
شب بخیر..

1

0

دکتر رضایی برنامه داره- اقتصاد دانه مطمئن باشید- البته دکتر روحانی هم همین طور این دو نفر مهمترین هستند

پاسخ

24

174

مملکت مدیر میخواد نه پزشک .مملکت اقتصاددان میخواد نه مهندس برق.مملکت سیاست دان می خواد نه کسه دیگه ای .محسن رضایی همان کسی است که دوست دارد به ملت کمک کند . مدرک اقتصاد یک کاغذ نیست بلکه هزاران راهکار است برای اقتصاد دان. دکترای اقتصاد یعنی 9 سال اقصاد خواندن.یک مهندس نمیتواند عمل قلب کند یک جراح قلب هم نمیتواند نقشه کشی ساختمان کند و جفت این ها هم نمی توانند از اقتصاد سر در بیاورند .در آمریکا بالاترین رشته اقتصاد است نه پزشکی نه مهندسی .اگر به مدرک دانشگاهی توجه نداشته باشید شک نکید روزی پشیمان خواهید شد که دیگر وقت جبرانش نیست.جز محسن رضایی همه خوب بلدند مشکل اقصاد را بگن اما شک نکنید راهکار حل کردن را بلد نیستند چون اقتصاد نخوانده اند .کشور داری به ساخت و ساز نیست به مدیریت است اگر به ساخت و ساز است پس نگاه کنید که همه جاده های کشور را که آقای احمدی نژاد ساخت . مسکن مهر ساخت.ورزشگاه های نیمه تمام را تمام کرد و خیلی کارهای دیگه ولی چون نتوانست مدیریت کند همه به ایشان پشت کردند.پس رای ما محسن رضایی

پاسخ

12

207

۲ تا نکته

۱) به نظر من همه اصولگرا‌ها باید به نفع جلیلی برن کنار وگرنه رأی میشکنه و این خوب نیست!

۲) در عجبم از اینکه چرا با وجود اینکه توی این نظرات، طرفدار‌های عارف و روحانی سنگ تموم گذاشتن(!!!) اما آمار کلی‌ دقیقا خلاف اینو میگه:)

پاسخ

16

41

میر حسین موسوی:
آمار ساختگی، همون چیزی رو میگه که ما میخوایم. وقتی از این آماراستفاده میکنیم که رسانه ها رو در اختیار داشته باشیم، رای مردم با ما یکی نباشه و مهمتر از همه این که برای حفظ قدرت به هیچ اصول اخلاقی و مذهبی پایبند نباشیم. مواردی که همگی تو بسیج و انجمن (غیر)اسلامی (غیر)مستقل دیده میشه!

9

1

فقط آقای رضایی و عارف و روحانی

پاسخ

39

16

وحید:
من به داشتن همچین انسان های خوب نظر افتخار میکنم.نظرت خیلی خوب است.

8

1

آخه من موندم جلیلی که دقایق آخر وارد صحنه شد از کجا برنامه آورده جلیلی میخاد راه احمدی نژادو پیش بگیره و ملتو بدبخت تر کنه
فقط دکتر روحانی حلال مشکلات فعلیه کشوره

پاسخ

46

17

:
احسنت بر تو جوان

0

1

کی گفته 8سال عقب افتادیم بی انصافی نکنید 7سال زحمت شبانه روزی رو نمیبینید اما 1سال آخررو پرنگ میکنید فردا قیامتی هم هست

پاسخ

24

59

:
چه زحمتی؟ اگه زحمت کشیده بود که الان این وضع مملکت نبود.
اون 7 سال قشنگش رو هم دیدیم. قیمت نون و بنزین و گوشت و مسکن و.....که سرسام آور شد و تعطیلی کارخانه ها و تولید و فساد بانکی و تحریم های کاغذ پاره و ذلت ملی و روابط خارجه و واردات بی مهابا از چین و بگم بگم و رواج دادن بی اخلاقی و دروغ ودر جریان انحرافی .
آخر کار هم اونایی که آورده بودنش همه بیعرضه و تدبیر میدوننش

3

0

:
70 سال عبادت یک شب به باد میره. ادم میتونه 1 شبه کل دفتر مشق خودشو پاره کنه

11

4

علیرضا:
آرمان
باشه بهش میگم

1

4

ارمان:
برادر من با همون بودجه ی 4 سال اول میشد کل مملکت رو از نو ساخت . کل بودجه ی چهار سال اول به اندازه ی کل بودجه ی 16 سال قبلش بود . کجا رفت معلوم نیست .

20

17

فقط دکتر قالیباف!

پاسخ

13

40

من از تمام هم میهنی های عزیزم میخوام که عاقلانه تصمیم بگیرن.این مملکت احتیاج به یه تغییرات اساسی داره.اجازه ندید کسایی سرکار بیان که افکارشون مثل دولت قبله مثل اقای جلیلی و حدادعادل.ما نیاز به تغییرات اساسی داریم و اقایان عارف و روحانی میتونن حداقل مارو یخرده از این وضعیت بد دربیارن. خواهش میکنم بذارید دولت جدیدی رو تجربه کنیم

پاسخ

43

23

مریم:
دولت جدیدی که جنابعالی منظورتونه رو ما قبل از این 8 سال یعنی در دولت های آقایان هاشمی و خاتمی تجربه کردیم. انسان عاقل یک اشتباه رو دو بار تکرار نمیکنه...

4

14

فقط ولايتي كه از همه عاقل تره.اونايي كه عارف رو قبول دارد ... روحاني رو ول كرديد عارف اعصاب نداره

پاسخ

23

18

باسلام.ازهمه صمیمانه تقاضادارم که بدون تعصب وفارغ از جناح وحزب انتخاب کنند.ایران عزیزما امروز بیشترازهرزمان دیگه ای به خودآگاهی ومسولیت پذیری مانسل جوان نیازداره...ازکسایی که شعارهای تکراری وخسته کننده میدن بپرهیزید.رئیس جمهوربه هیچ عنوان منجی نیست امادرجهت ارتقاحقوق اقشارمختلف میتونه مفیدباشه....پس بیاییداحساسات .تعصب وتخریب روکناربذاریم وبه هم درانتخاب اصلح یاری رسانیم.جانم فدای ایران

پاسخ

13

0

محمد:
آفرین بر تو
بالاخره یه نفر پیدا شد که بی طرف و بدون موضع خاص حرف حق و عقلانی بزنه

7

0

فقط و فقط دکتر علی اکبر ولایتی

پاسخ

9

30

بعضی نامزدهابرای رای اوردن هرکاری میکنندمثلابرای چی میگن ماهواره باید ازادباشه!یاسربازی نبایدباشه!مگراینکارهادست ریاست جمهور؟؟؟؟؟؟جلیل عزیزباسبک اداره ی اسلامی ویاقالی باف پرتلاش رای من خواهدبود...

پاسخ

17

29

:
منمباید بگویم برای ایرانمان متاسفم با طرز فکر ویرانگر تو

0

0

ایران:
متاسفتم برات...

16

12

همه اینا یه جوری راس قدرت بودند اگر می خواستند کاری برای مردم بکنند باید تا حالا می کردند مرد آن است که حتی وقتی رقیبش راس قرار گرفت نقاط ضعف اورا پوشش بده نه اینکه تخریبش کنه و زیرا دود این ضعف در درجه اول به چشم مردم می رود بهتره هر کی راس قرار گرفت همه اینها کمک کنند تا چرخ مملکت درست بچر خه نه اینکه از فرداش چوبها برای لای چرخ قرار گرفتن آماده بشه و آتو گرفتن شروع بشه .در پایان خدا کنه هر کی امد دردی از دردهای مردم دوا بشه بدون باند بازی و حزب بازی که پدر مردم را هم اینا درآورده

پاسخ

9

1

:
رضایی 4 تیر 90 که نامه اون هم مو جوده به احمدی گفت که با این سیاست اخر سال بحران ارض و طلا داریم اما گوش نداد. دیدی که رضایی هم کار بلد هست هم دلسوز

6

7

از اقایان که از یک جناح هستند خواهشمند است به نفع دیگری کنار نروند.تا حق بحق دار برسد

پاسخ

7

1

انصافا قضاوت کنید وقتی پای صحبت کاندیدها می نشینیم فقط آقای رضایی برای کشور برنامه دارد و مشخص است که با برنامه آمده است ولی خواهش می کنم به کاندید های دیگر نگاه کنید هیچکدام از آنها برنامه برای کشور ندارند.ولی بازهم باید به تصمیم شما هموطنان احترام گذاشت.و خواهش می کنم مدرک دانشگاهی را معیار قرار دهید.ما مشکل اقتصاد داریم و به دانشمند اقتصاد نیاز داریم.

پاسخ

12

10

فقطمردعمل نه بهشعار
دکترقالیباف

پاسخ

5

20

نمیدونم چرا وقتی جلیلی رو میبینم یاد هشت سال پیش میافتم. چه اشتباه بزرگی کردیم.

پاسخ

19

14

فقط دکتر روحانی و انشالله که دکتر عارف هم به نفع ایشون بره کنار و با هم دولت تشکیل بدن!

پاسخ

51

28

نحوه برخورد آقای روحانی هنگام ورود به ساختمان معاونت سیما و بی توجهی ایشان به خبرنگاران در دور دوم مناظره توهین به همه ملت ایران بود.
امروز چنین است وا مصیبت ز فردای ما

پاسخ

39

59

مریم:
مهدی، اهلش بیاد و دین و اعتقادات و باورهای مردم رو نابود کنه؟ مثل پشتیباناش جناب آقای خاتمی که دیدیم تو اون 8 سال چه خیانتی به کشور کردن و جناب آقای میر حسین! موسوی! که دیدیم چه فتنه ای به راه انداختن... نورو خدا دیگه از خدمت اصلاح طلبا نگید که فقط باعث میشه بیشتر بخندیم. با حرف صابر هم کاملا موافقم.

16

21

آراز:
منم دقت کردم به نکته خوبی اشاره کردین خبرنگار محترم ایستاده بود با چنان اعتماد به نفسی دکتر رو به نزد خود خواندن انگار ارباب برده خود را احزار می فرمایند
وتکلیف کاندید هم مشخص بود

7

24

حسین:
تو این 8سال تا تونستن ارزش ریاست جمهوری رو اوردن پایین به نظر من کار خوبی کردن که به اینصورت مصاحبه نکردن هر چیزی حرمتی داره والا ایشون همیشه تو کنفرانس های خبری پاسخگوی سوالات هستش.

28

21

مهدی:
شما هم دنبال بهانه میگردید حرف درست کنید.یک جوری میگین وامصیبتا انگار زده توی گوش خبرنگارا.تورو خدا دست از این حرفای چرند بردارید بزارید اهلش بیاد خدمت کنهن به مردم

35

22

رای ما دکتر اقتصاد دان و با برنامه های قابل اجرا در کشور محسن رضـــــــــایی

به سایت ویکی رضایی یه سر بزنید این است برنامه ریزی برای یک کشور

پاسخ

19

31

سحر:
آقای رضایی از نظر اقتصادی برای کشور عالی هستن اگه آقایی رضایی یا روحانی یا عارف رای بیارن عالی میشه

10

8

حسن:
محسن خوبه روحانی هم خوبه.خداکنه جلیلی نشه چون جلیلی=احمدی نژاد دوم

20

17

فقط جلیلی:
هم نقاط قوت محمود را داره هم نقاط ضعفش زو نداره
هم برنامه اقتصادی داره هم برنامش زیر بناییی نه مقطعی
هم کم حرف می زنه هم حرف درست میزنه هم عصبانی نمیشه
هم برای مملکت حرص می زنه نه برای رای اوردن

پاسخ

24

101

ایران:
کدوم برنامه اقتصادی؟

6

1

:
جلیلی بهترین کاندید است در میان کاندید هایی که فق حرف میزنن و عمل نمی کنن

4

11

سارا:
اوا خاک به سرم کم جلیلی رای بیاره من خودمو از برج میلاد پرت میکنم پایین و همچنین قالیباف و عادل

15

13

رضا:
مردی کم تجربه و البته مذهبی.
تنها کاری که کرده اینه که چند تا عکس با حاج خانوم اشتون دارند.چون حتی مذاکرات 5+1 هم به نتیجه ای نرسید!

19

10

یه ایرانی:
به نظر من همون نقات ضعف محمودو به گونه ی دیگر وبه مراتب بدتر از او دارد ودر مورد نقاط قوتم که بعید می دونم کلا داشته باشه

33

13

مخلص ایران:
اگه مرد هستید هر دو گزینه مثبت و منفی را فعال نگه دارید. معنی سانسوری که روحانی... ازش دم میزد فهمیدیم.

4

8

ایرانی:
نقاط قوت محمود !!!!؟

46

14

مسلمه وقتی جناحی و حزبی واحساسی فکر کنی یا میری چپ یا میری راست
افراط ؛ تفریط ؛
سه دهه مناقشات سیاسی و جدال بر سر اصول و اصلاح کافیست
عبور کنیم از واکاوی جنجال ها با بی نظیر ترین برنامه ی مدون اقتصادی - سیاسی - فرهنگی و اجتماعی تاریخ انتخابات دکتر محسن رضایی که هم اکنون در ویکی رضایی قابل بررسی است.

پاسخ

14

21

لیلی:
مرسی امیر حرف حق زدی زنده باد رضایی مرد عمل نه حرف

2

5

كسي كه تفاوت روش جليلي و احمدي نژاد رو نميفهمه صلاحيت راي دادن نداره
فقط دكتر جليلي

پاسخ

18

60

:
فرقشون تو اینه که احمدی پا داره او پاش تو بهشت هست

5

1

مهدی:
این درست نیست که تهمت میزنید فیلمی که اقای احمدی نژاد در این مورد صحبت کردند البته در میدان ولیعصر موجود میباشد حتی اخبار 14 هم از شبکه 1 نشان داد حرفی که مینویسم دقیقا حرفهای احمدی نژاد هست میتونید در نت سرچ کنید وببینید
اشون گفتند: در انتخابات 40 چهل میلیون نفر خودشون بازیگر اصلی و تائین کننده اصلی بودن حالا 4 چهار تا خس و خاشاک این گوشه ها یه کاری میکنن بدانید این رودخانه زلال ملت جایی برای انها نخواهد گذاشت
اگه قانع نشدید میتونم فیلمشو برات اپلود کنم تا ببینید
ما مسلمونیم در اخرت یا روز قیامت باید پاسخگو باشیم این درست نیست که بدروغ به کسی تهمت بزنیم تا کاندیدای مد نظر خودمونو بالا بکشیم
تعداد رای دهندگان به به احمدی نژاد و رقیبش و دیگر نامزد ها همگی میشن 40 چهل میلیون پس اونطوری که فکر میکنید نیست

17

0

محمد:
فرشته عزیز من هم قبول دارم دکتر جلیلی اصلح است ولی خواهش می کنم با ادب صحبت کن.

3

12

علی:
فرشته خانم چهار سال پیش امثال شماهاخودتون را بابصیرت وبقیه راخس وخاشاک خواندید آیا هنوز نفهمیدید که اشتباه کردید اگه فهمیدید ،که باز شعارهای چهار سال پیش راتکرار نکنید واگه نفهمیدید ، دیگه اظهار نظر نکنید.

10

8

مهدی:
این حرفا چقدر به گوشم آشناست!!!!!!!
فکر کنم هشت سال پیشم دکترتونو انقده بالا بردینش آخرش دیدیم چیشد!
بهتر نیست شما که قدرت تشخیص شخصیت سیاسی رو ندارید سکوت کنید؟؟؟؟؟؟

34

14

دوستان عزيز احساسي تصميم نگيريد
اما من واقعا لذت بردم وقتي رفتم تو سايت ويكي رضايي
براي همه شهرهاي ايران برنامه داره
خودتون ببينيد
متوجه ميشيد

پاسخ

36

24

ایرانیم:
سلام
آره برنامه هاشون رو هم دیدیم. ایشون میان شمال به جایی که درمورد برنامه های آینده مدنظرشون در این شهر ها صحبت کنند درمورد سبز کردن کویر صحبت کردند...

0

0

بابا قالیباف که من وقتی حرف میزنه نمیفهمم چی میگه اصلاجمله سازی بلد نیست .بعدش 8سال کشور دست اصولگرا بود چی شد جز گرونی جز پسرفت جز بی شغلی روحانی خوبه از حاضر جوابیش و زرنگیش خوشم میاد این میتونه توی دیگر کشور ها از حقوق ما دفاع کنه تازه توی مستندش هم که دید رهبر م ازش تعریف کرده بود.

پاسخ

44

27

یا عارف یا روحانی
قالیباف نظامی است. بترسید از کشوری که ریاستش یک نظامی باشد
جلیلی به خدا ورژن دیگر احمدی نژاد است. به هوش باشید
دلتان برای خودتان بسوزد که بیش از این نابود نشویم

پاسخ

50

24

آریانا:
واقعا برات متاسفم. بهت پیشنهادمیدم نظرت و تغیر بدی.

2

5

محمد:
من به اسامی کاری ندارم. ما الان در این انتخابات با دو طرز فکر روبرو هستیم:
1. گفتمان مقاومت
2. گفتمان سازش

3

1

محمد:
چرا این قدر از جلیلی میترسید؟
می دونید رایش بالاس آره؟

20

55

Joker:
دوستان عزيز
افكار خود را زياد دركيرًنكنيد
بهترين كزينه جهت اداره كشور براي ٨سال اينده كسي نيست جز دكتر سعيد جليلي
به نظر مي رسد تنها ايشان مي تواند دامنه تحريم را افزايش دهد و قيمت محصول يك ميليوني را در كمترين زمان و بدون زحمت به ١٢ ميليون برساند
ترديد نكنيد تنها يك راه براي انتخاب وجود دارد
دكتر سعيد جليلي
به اميد ايراني ويران

47

53

به خدا جليلي همون احمدي نژاد ولي از نوع بدترش از يه جا چند بار مي خوايم گزيده شيم يا عارف يا روحاني

پاسخ

69

22

مهدی :
بخدا قسم نخور از چیزی که قطعی نیست شما با چه سندی مگید که جلیلی مثل احمدی نژاده

11

3

سلام
من نمیگم به کسی رای بدبد ولی برنامه ها محسن رضایی رو با دیگران مقایسه کنید؟

پاسخ

23

27

رای من غرضی جان

پاسخ

26

24

به نظر من نامزدها با دیدگاههای یکسان به نفع هم برن کنار. مثلا روحانی و عارف. اینجوری شانس تیم مورد نظر بالا میره.

پاسخ

35

13

دکتر عارف -منصفانه انتخاب کنید بدون جناح بازی-با سواد جدی و با تجربه دکتر عارف

پاسخ

44

20

فقط عاررررررررررررررررررررررررررررررف....

پاسخ

36

19

عارف یا روحانی یکی باید به نفع دیگری کنار بره

پاسخ

40

7

عراف می خواهد خودش را موسوی سال 92 جا بزند و روحانی می خواهد رفسنجانی مدل 92! هر دو تعطیل هستند!!

پاسخ

34

46

لیلی :
علی آقا چرا ناراحت میشی؟خب مهدی راست میگه اینو همه شاهدن دلار فروشا وسط خیابون جشن گرفته بودن همون دیدیم

1

0

:
ایران هم که جنگ شد با عراق طلا رفت بالا پس عجب کاری کردن یاران امام که قیمت فلزات گران بها تو دنیا جابجا شد.

0

0

مهدی :
جناب علی
شما اگه باهوش بودی میفهمیدی تمام این گرونی ها و فشارها ریشه اصلییش همین اقای رفسنجانی و دارو دسته اشرافی گرش هست حداقل به حرکت سیاسی رفسنجانی نگاه کن مثلا موقعی که اومد ثبت نام برای ریاست حمهوری ارزش ارز و غیره پایین و بالا شد همین ادمهای مولتی میلیاردر که ادمهای رفسنجانی هستند که با ثروتی که دارن تلاطم در بازار ارز و باعث گرونی وتورم میشن تا با این کار بتونن دولت احمدی نژاد و نظام رو تخریب کنن و موقعیت خودشونو بکشن بالا البته این حرفارو خیلی ساده وار بیان کردم تا بقیه بفهمن چون خیلی چیزارو نمیشه گفت

11

4

علی:
مردک ناقص العقل تعطیل خودتی.همین شماهایید میانگین ضریب هوشی ایرانرو آوردید 83

37

13

ففففففففففففففففققققققققققططططططططططططططط دکتر علی اکبر ولایتی چون آدم متعادلی هست. از همه ی هم وطنان عاجزانه در خواست می کنم درگیر احساس نشوید.

پاسخ

10

30

بی طرف:
ولایتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آدمی که تو نیم ساعت مستند تبلیغاتیش نشسته فیلم می بینه گریه میکنه؟؟؟؟به جای اینکه از برنامه هاش بگه؟؟؟ کجایید شما!!!!

33

7

فقط:
کاملا موافقم کااااااااااملا
فقط دکتر ولایتی

7

34

به نظر مياد شما دوستان عزيز هيج كدام از كانديدا ها را نشناختيد اظهار نظر نكنيد بهتره

پاسخ

8

8

سردار سازندكي:
مطمينا از جناح يا حزب اصولكرايان نيست

8

5

عاطفه:
شما که شناختید بگید ببینیم....

11

1

اول اصلاحات بعد اصولگرایی بیایید به آینده فکر کنیم با اصولگرایی الان 20 سال عقبیم پسرفت نمی خواهیم عارف

پاسخ

31

9

عارف تنها کسی هست که می تونه مارو از این گودال نجات بده دوست داریم اقای دکتر عارف

پاسخ

36

23

ترو خدا این بار درست تصمیم بگیرید جلیلی همون احمدی نژاده با قیافه و تیپ جدید گول نخورید کلید حل مشکلات روحانی و عارف اند

پاسخ

55

16

...:
بدبخت عارف که شوته روحانی هم که...
ای بابا از دست این مردم ما

20

32

این سایت مختص آقای قالیباف هست

پاسخ

7

27

من هم دکتر عارف رو از لحاظ روشنفکری و برتری از لحاظ علمی قبول دارم اما برای اداره کشور دکتر روحانی خیلی بهتر میتونن عمل کنن
رای ما
روحانی باتدبیر

پاسخ

50

19

یه دلسوز:
بله به نظر من کاملا درست هست! آقای روحانی از لحاظ ارتباطات خارجی بسیار به کشور کمک خواهد کرد در عین پرداختن به اقتصاد!

42

13

شخصیت کاریزماتیک ،اقتدار،برنامه های کارشناسی شده ،عدم تعلق به جناح های سیاسی و کارنامه دکتر قالیباف باعث شده تامن بخواهم به ایشون رای بدهم

پاسخ

14

46

آلوچه:
گنده گنده حرف میزنی از کجا یاد گرفتی؟

4

8

یه دلسوز:
ببینید من از لحاظ اجرایی آقای قالیباف رو کاملا قبول دارم! اما!!! ایشون فقط کار میکنن! آیا از لحاظ ارتباطات سیاسی و دیپلماتیک هم همینقدر تواناست؟؟؟

21

9

جوانان تورو خدا اینبار اشتباه نکنید، تنها کسی که میتونه مشکل جوانان رو حل کنه ویه سروسامانی به کشور بده ،کسی نیست جز دکتر عارف .بیاید همگی از عارف حمایت کنیم . یه بار دیگه میگم اشتباه نکنید. . .

پاسخ

59

23

امید وارم که اصلاحات رای بیاره و اگه عارف بیاره دیگه چه بهتر.

پاسخ

45

24

عزیزان:محسن رضایی حتی زمانی که فرمانده کل سپاه بود، روشنفکر،اهل منطق و میانه رو بودو همیشه به مردان لایقی مانند، شهیدان باکری-خرازی-کاظمی-همت-دقایقی-جهان آرا-بقایی و... میدان میداد و از بین این هشت نفر، تنها کسی که از دولت احمدی نژاد انتقاد میکرد،ایشان بود و هیچگاه دچار افراط و تفریط نشد.ایشان بودند که چشم انداز بیست ساله کشور را طراحی کردندو به هیچ حزب وگروهی وابسته نیست و برخلاف بقیه کاندیدا ایشان هم کارشناس اقتصادی هم سیاسی هم نظامی هستند وپیش بینی های ایشان در مورد اقتصاد و سیاست به حقیقت پیوست و اکنون نیز برنامه های بهتری برای پیشرفت کشور دارد

پاسخ

21

18

:
صیاد خودش گفت حاج محسن بزن تو گوشم تا ببینم خوابم یا بدار که خرمشهر آزاد شده

0

0

:
سلام
همیشه متعادل حتی زمانی که به صیاد سیلی زد!!!!

9

3

اینو فقط میدونم که 8 سال عقب افتادیم.امیدوارم کسی که اصلح و صالح تر و دارای برنامه ی واقعی نه خیالی برای این مملکت ترتیب دیده رئیس جمهور این کشور شود.

پاسخ

31

12

سلام میخواستم بدانم که آیا از خودتان پرسیده اید که این برنامه ها ی که نامزدهای ریاست جمهوری تا الان ارائه کردنند تا چه اندازه عملی خواهد شد
آیا به نظر شما برنامه های که این عزیزان ارائه کرده اند به تصویب مجلس خواهد رسید تا اجرا شود حتی وزرا بایدبه تایید مجلس برسد
به نظر من این برنامه ها ایده آل است و فیلم است به واقعیت شبیه نیست
پس به نظر من قالیباف با رضایی با عارف باجلیلی با ..... فرقی ندارد لذا با هم دعوا نکنیند و توسروکله هم نزنیدکه این شخص بهتر است یا نه

پاسخ

4

6

فقط امیدورام هرکی رای میاره عارف و روحانی رای نیارن...از همین الان غربی ها دارن ازشون حمایت میکنن...اگه این 2کاندیدا خوب بودن هرگز غربیها ازشون حمایت نمیکردن

پاسخ

18

61

:
دیروز نوری زاده داشت رو حانی و عارف رو مزدور رژیم جلوه می داد پس باید بهشون رای بدیم چون دارن خرابشون می کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1

1

احمد:
ارش جان غربیا کسیارو که میتونن وجه سیاسی ایران و درست کنن میشناسن واسه همیت تعریف میکنن که ما یه فکر دیگه بکنیم

1

0

:
مطمئن باشید اگه خوب نبودن غربیها ازشون حمایت نمی کردند که بخوان چهره ی اونارو تو کشور خراب کنن. دشمن باهوشتر از من و شماس. اگه تحلیل کردن بلد نیستید لااقل تحلیل نکردن یاد بگیرید.

16

8

رضایی

پاسخ

17

15

فقط دکتر عارف

پاسخ

64

20

چرا میخواین 8 سال دیگه تو این بدبختی زندگی کنیم؟؟؟ بیایید برای یکبار که شده لذت زندگی رو بچشیم.( رای من وما دکتر عارف )

پاسخ

62

13

سینا س م:
سلام و درود بر شما من با نظر این دوستان موافقم چون عارف صدای نسل سوم انفلاب و صدای جوانان/بیایید همه با هم از عارف حمایت کنیم

52

8

آرمان:
درود بر شما و درود بر تنها نفر شایسته ریاست جمهوری دکتر محمرضا عارف

42

12

جلیلی مرد خدا



پاسخ

10

57

میثم:
از اون خند های هیستریکش معلومه مرد خداست.

15

1

خداوکیلی همه خوبن ولی جلیلی قالیباف اصلحترند

پاسخ

9

43

عشق است جلیلی

پاسخ

9

63

Dr.ef:
رای ما هم جناب آقای جلیلی.

5

24

parnian:
رای ما جلیلی

7

50

به نظر من و خیلی از دوستان زمانی که مشکلات اقتصادی داره به کشور ضربه میزنه فقط یه اقتصاددان میتونه مشکله مارو حل کنه و فقط دکتر رضایی تو اقتصاد سررشته دارد.

پاسخ

31

24

:
h\احمدی نزاد رشتش عمران بود چه گلی به سر آبادانی کشور زد؟!!!!!!!!

11

2

110 کی آورد بنزو تو پلیس کی آورد کی تو 8 سال 3تا جایزه جهانی برا تهران آورد کی بین 800 شهردار سال 2008 رتبه 8 آورد
























پاسخ

9

37

جانباز جنگ:
به چماق بدست رای نمیدیم

32

5

فقط کافیه در حد یک نانومتر میزان دقت و تفکر و توجه گرامیتون رو درباره بیان اندیشه ها و طرح ایده ها و برنامه ها بالا ببرید تا به سادگی پی ببرید که دکتر عارف تا چه میزان از بقیه دقیق و مستحکم هستند
بیش از سه دهه سابقه اجرایی درخشان هم گواه این هست که این مرد بزرگ مانند بقیه وعده سر خرمن نمی دهند !

رای هر ایرانی فرهیخته تنها دو کلمه بیشتر نیست :

محمدرضا عارف

پاسخ

62

30

:
این سه کلمه است که دو تاش رو سرهم نوشتید! ولی ایشان خوب هستند، من هم موافقم.

2

5

انتخاب آقای جلیلی یعنی 8سال دیگه همین وضعیته نه تنها پیشرفتی حاصل نمیشه بلکه پسرفت بیشتر در انتظار این ملته..این از سخنرانی های ایشون کاملا پیداست که ادامه دهندهی راه دولت قبل خواهند بود.با تاسف فراوان از آرای این سایت بنظر من تنها کسی که یا شجاعت صداقت فکر و برنامه اومده جلو آقای دکتر عارف.من با افتخار به این شخص از حق رای خودم استفاده میکنم.

پاسخ

75

17

مرضيه:
براتون متاسفم كه درباره اين شخصيت چنين فكري داريد تمام دانشگاه شريف حامي ايشون هستن تنها كسي كه ميتونه مارو به قله هاي علمي ببره ايشونه رقابت هم بين جليلي و قاليبافه بقيه سركارن شما هم تجديد نظر كن

11

74

با احترام به بقیه کاندیداها
فقط عارف

پاسخ

44

19

امیدوارم رضایی بشه تنها کسیه که میبینم برنامه داره ولی بقیه

پاسخ

20

25

:
صرف سپاهی بودن اشکال نیست، ولی ایشان سابقه اجرایی ندارند، ودر شرایط حاضر نیاز به کسی است که بسیار با تجربه باشد! از این روز آقای عارف بهتر هستند چون سالها معاول اول بوده اند. سایر مسائل را هم که فقط خدا می داند. از مناظره های تلویزیون هم چیزی در نمی آید، با آن سبک مسابقه هفته ای!!!

1

5

نیلوفر:
عزیزم فریب حرفهای آقای رضایی رو نخور. ایشان یک آدم معلوم الحال هستند و یک سپاهی! تا آخرشو خودت برو

27

25

دکتر عارف با برنامه ترین کاندیدای ریاست جمهوری ۹۲ است اگه بهش رای نمی دین ندین ولی صحبتاش رو گوش کنید واز صداقت و پختگی برنامه هاش لذت ببرید

پاسخ

46

18

:
اگر معیار انتخاب شما این باشد عزیزم هیچ کس در میان 85 میلیون نفر ایرانی صلاحیت ندارد رئیس ثبت احوال شود چه برسد به ریاست جمهور. هرکسی ممکن است چیزی را بداند یا ندارد، یا دچار اشکال شود. شماچرا به آن نحوه خنده دار برنامه تلویزیون انتقاد نمی کنید؟ خودتان فرق مناظره و مسابقه تلویزیونی یا صندلی داغ را تشخیص می دهید؟؟؟

1

3

سامان:
ه همین حرف هاش رو گوش دادیم که فهمیدیم هیچی بارش نیست. کسی که فرق بین معدن و جاذبه توریستی رو نمیدونه

25

15

آدم خیلی ناراحت می شه وقتی میبینه بعضی کاندیداها تو برنامه های تبلیغاتیشون هیچ قولی یا هیچ حرف خاصی در مورد برنامه هاشون واسه کنترل کشور ندارن. فقط یک آرزو برای کشور عزیزم دارم. ای کاش همهی مردم آگاهانه و بر اساس اطلاعات کافی رای بدن .

پاسخ

22

2

رای ما دکتر ولایتی

پاسخ

9

41

رای ما فقط دکتر رضایی
تنها کسی که میتونه ما رو از این وضع نجات بده به نظر من دکتر رضایی

پاسخ

20

31

سلام...فقط فقط فقط آقا محسن رضایی

پاسخ

16

28

امین:
خیلی موافقم

13

9

بعضیها راهنمازدند به سمت جلیلی ولی میپیچند به سمت قالیباف .....بعضیها هم بدشون نمی اد دراین برهه که مملکت غرق درمنجلاب ومشکلات هست اصلاح طلب ها بیایند سر کار وبعدا ادعاکنند دیدید اصلاح طلبهاهمنتونستند کاری کنند

پاسخ

8

16

شماها حقتونه که یه احمدی نژاد دیگه بیاد سر کار پس به جلیلی رای بدین که کاملا نابود بشیم.

پاسخ

61

12

افضلی:
ان را که عیان است چه حاجت به بیان است

0

0

dr.ef:
شما که قدت تشخیصتون در این حده که فرق این دو نفر را نمیدونید بهتره فقط در مورد کاندیدای مورد نظر خودتون صحبت کنید

5

17

رای ما دکتر عارف کسی که رتبه 2 کنکور داشته و دکترای برق از انگلیس گرفته ولی به خاطر انقلاب و ابران اول جنگ میاد ایران. زنده باد دکتر محمد رضا عارف. زنده باد ایران با ادمهای فرهیخته زنده باد اصلاحات

پاسخ

44

23

امیر:
شاید به انگلیس هم تعهدی داده باشد.

0

0

:
از انگلیس نه. از استنفرد ایالات متحده آمریکا که در سه دانشگاه برتر جهان هست.

17

4

سینا س م :
سلام دوستان /بیایید همه باهم متحد شویم و کمک کنیم که عارف سکان دار ایران بشه/زنده باد عارف /درود بر همه شما

14

12

علی:
عشق من عارف !

27

13

نینا:
زنده باشی برادر

رای ما دکتر عارف

31

13

رای ما

فقط دکتر عارف

پاسخ

37

17

اصولگرا همه باهم حدادعادل

پاسخ

3

63

زنده باد اصلاح طلبان،فقط آقاي عارف

پاسخ

58

29

جلیل اصلح است چه احمدی نژاد حمایت کند یا نکند

پاسخ

11

72

:
چرا که نه؟ خیلی ها از آشفته بازار اقتصاد به حال خود رها شده کشور ماهی های درشت گرفته و می گیرند! حضور یک فرد عالم و دقیق و البته عاقل در راس کارها برای خیلی ها خوشایند نیست!

0

0

ali:
مثل اینکه خیلی دوست دارید گرونیا با این سیاست های غلط بیشتر بشه

32

6

همتون خوب میدونین که دکتر جلیلی بهترین گذینه است پس دیگه بر خلاف میل خودتون نظر ندین.(حامیان پروپاقرص دکتر جلیلی در جنوب کشور)

پاسخ

6

60

برنامه های دکتر قالیباف به واقعیت نزدیکتر هس

پاسخ

10

56

:
یعنی بعد از تجربه کردن احمدی نژاد بازهم می خواهید از کسی که برای رئیس جمهوری به شهرداری تهران رفته حمایت کنید؟ هنوز یاد نگرفتیم؟؟؟

10

1

...دکتر جلیلی با مردم یه رو باش
چرا تا الان دکتر جلیلی نگفتند که من هیچ تناسبی با احمدی نژاد ندارم و مستقل هستم ؟

پاسخ

19

31

زهرا:
البته که تکذیب کردند

6

6

به نظر من کسی که سایت حامیانش ... به عشایر ایران زمین که امام گفته عشایر ذخایر انقالبند توهین کرده لایق ریاست جمهوری نیستند
از عشایر کرد ترک لر عرب خراسان و .... نزارن چنین آدمی بالا بیا

پاسخ

25

6

:
بله. خیلی این کار ستاد جلیلی زشت بود.

14

4

غریبه:
اولا ممکنه حامیان هم یه چیزی تو مایه های تماشاگرنما باشن!! نمیشه با این معیار قضاوت کرد
ثانیا میشه بگید حامیان کدوم کاندیدا؟!

5

9

به نظر من تهران نمونه کوچک شده ایرانه و دکتر قالیباف در مدتی که در شهرداری مشغول بودند نشان دادند که به خوبی از عهده مدیریت بر میان و به وضوح میتونید نتایج تلاش های ایشان را در تهران ببینید.
با توجه به اینکه هیچکدوم از کاندیدها به نظر من صلاحیت ریاست جمهوری این مملکت رو ندارن اما باز بین بد و بدتر باید بد رو انتخاب کنیم.
پس لطفا به سوابق اجرایی کلیه کاندید ها دقت کنید و بعد تصمصم بگیرید.

پاسخ

14

39

رزیتا:
8 سال پیش هم خیلیها میگفتن احمدی نژاد شهردار عالی ای هست پس بهش رای بدیم.که در این 8 سال ایران له شد...

41

7

پارسا:
ساختن دوتا پل و کامل کردن یه تونل نیمه کاره فقط برای رای آوردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا گول میخورین

30

3

اين مملكت فقط يك اقتصاددان ميخواد - زنده باد دكتر رضايي

پاسخ

25

31

مهری:
فقط اقای رضایی.من و خانوادم دیگه طاقت این همه گرونی رو نداریم.چیزی هم عوض نشه حداقل حرف مبارزه با گرونی رو میزنه که.

4

0

خیام:
درود برسرزمینم ایران فقط رضایی

14

13

فقط مدرک آقایان عارف و روحانی درست میباشد
مدرک دیگران در حد پنجم ابتدایی است

پاسخ

85

28

:
انصاف! حداقل اقای دکتر ولایتی و آقای دکتر حددعادل در زمره مدرکهای کاغذپاره ای نیستند. نباید همه را در یک جمله جمع بست.

1

2

طاهره:
شما کاملا نشون میده خیلی آگاه هستی که همچین نظری دادی، حالا از کجا میدونی که مدرک این دو تا درسته؟ چون تو طرفدارشون هستی؟

19

18

اسایش دوگیتی مدیون این دوحرف است بادوستان مروت با دشمنان مدارا
به نظرم انسان شایسته کسی است که فکر باز داشته باشد باهوش باشه نظامی نباشه که کشور به سمت کره شمالی نرود
1عارف 2رضایی3روحانی

پاسخ

43

11

:
رضایی نظامی بود کشید کنار الان هم میگه اگه بیام دیگه به ارگان نظامی پول واسه کار عمرانی نمیدم

1

2

:
شما که گفتین نظامی نباشه
پس چرا رضاپی را نوشتی؟

1

9

اونهایی که میگن قالیباف فکر میکنن چون قیافه اش بهتره میتونه ریئیس جمهور خوبی باشه برو فکر نون کن که خربزه ابه احمدی نژاد هم شهردار تهران بود چکار کرد براتون به نظرم عارف از همشون با برنامه تر بود.

پاسخ

37

17

رای اهل تسنن مخصوصا بلوچستان به دکتر عارف. زنده باد اصلاحات ...زنده باد خاتمی

پاسخ

44

22

کاش مردم به اندازه وسعت این ایران به ایران نگاه کنند تنها اقتصاد این کشور مشکل نداره فرهنگ، علم، ارتباط جهانی ایران روبه قهقراست مهم تشخیص این که دره بود یا معدن نیست مهم اینه که اگه گفتن 1 معدن بلااستفاده بگن بشه مکان گردشگری. اعتراض به معنای کم ظرفیتی نیست به معنای فهم و شعوره نه مراقب موقیعت خود بودن، بسه سکوت بسه بسه جاه طلبی. چه مردمو بهشون بگن آزاد اندیشی چه نگن دارن به سمت قهقرا پیش می رن پس خوبه آزاد اندیشایی باشن که صعود کنند. اقتصاددان داشتن مهمه به شرط این که متحجر نباشه و مردم بیش از این دچار دوگانگی نشن مملکت خفقان نمی خواد یک پدر دلسوز می خواد با محبت تنبیه کنه نه با چوب..........

پاسخ

16

1

احمدی‌نژاد__از جلیلی حمایت نمی‌کند
رای ما دکتر جلیلی

پاسخ

16

82

دوستای عزیزم اگه می خوایین یه جامعه ی خوب داشته باشین با حداقل مشکلات به دکتر محسن رضایی رای بدین

پاسخ

28

26

نظر من فقط دکتر قالیباف
هم با درایت هم خوشتیپ هم بامسئولیت
نمونه کوچیکه کاراشون تو تهران مشخصه

پاسخ

16

57

اصلح:
تهران خیلی کوچک تر از تهران است

3

1

اصلح:
تهران باایران فرق داره

12

2

اصغر:
کجای دنیا به کچلا میگند خوشتیپ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!

13

2

هادی:
خاک بر سر تو. بی فرهنگ

3

13

:
ايران فقط تهرانه؟خاك بر سرت با انتخابت

28

13

عارف حمایتت میکنیم

رای ما فقط دکتر عارف‍‍

زنده باد اصلاح طلب

پاسخ

62

31

رضا:
زنده باد رتبه 2 کنکور دکتر عارف عزیز

20

10

حسام:
دمت گرم تورخدا راي جمع كن واسه عارف

22

7

سجاد:
اصولگرا و حدادعادل همین بس

6

42

پس رفت و عقب ماندگی ایران و سرافکندگی ایرانی بودن = جلیلی

پیشرفت و سربلندی و افتخار به ایرانی بودن =دکتر عارف

تغییر بزرگ = پیشرفت بزرگ

زنده باد عارف

پاسخ

49

34

من:
خواهشا بی احترامی نکن مردم عاقلن
دیروز جبهه رفتی وپاگذاشتی
حالابه جبهه دیگری پاگذاشتی
آن روز بهر میهنت ازجان گذشتی
امروز هم که ابرویت را گذاشتی
شش قدرت جهان زپس ات بر نیامدند
داغی بزرگ بر دل انها گذاشتی
دکترجلیلی:ای که دراین روزهای سخت
مردانه دل به دامن دریا گذاشتی
مردم به انتخاب تو امید بسته اند
ممنون که خودبه معرض آراگذاشتی

9

34

فقط رضایی می تونه مارواز این وضعیت اقتصادی نجات بده وگرنه دیگه همشون فقط شعار می دن

پاسخ

33

39

بابا یکم دقت کنین دیگه قالیباف از بقیشون بهتره
فقط قالیباف
خوشتیپ با فکر با برنامه!!
تازه به حرفیم که می زنه عمل می کنه!
جوونم هست
تابلوئه که قالیباف بهتره

پاسخ

18

45

بنده ی خدا:
از کی به کچل می گن خوشتیپ
فقط عارف یا روحانی

8

6

داود احمدی نژاد گفت: به نظر من آقای جلیلی همان راه احمدی نژاد را می رود و همگی باید مراقب باشند

پاسخ

46

20

طاهره:
راستش جناب حسین همه جای برنامه هاش به احمدی نژاد شباهت داره حتی مدل شعارهاش، وقتی شعارهاش رو میشنوم حس میکنم با هشت سال پیش احمدی نژاد رو به رو هستم

15

5

امید:
در پاسخ به نظر حسین میخوام بگم اگه راهشا با احمدی نژاد جدا میکرد مثل روحانی ولاریجانی فوری عوضش میکردن دلیل مکتوب حرفم هم در کتاب خاطرات دکتر روحانی اومد لطف کن شما یه چیزی را که نمیدونی نظر نده جلیلی حتی کمتر از احمدی نژاد هم هست .

11

8

هادی:
دوست عزیزم لطفا بدونید که آقای جلیلی از همون اول راهش رو از دولت کنونی جدا اعلام کرده

10

36

حسين:
اینا همش شایعست تا جلیلی را خراب کنند شما برو سياست جليلي و بيبن كجاش به محمود ميخوره از چیزيكه دقيق نميدوني نظر نده

19

31

رای ما دکتر قالباف چرا چون کارنامه درخشانی دارد ودر طول دوران مدیریت واقعا مدیر ودنبال حاشیه نبوده است آرزوی سلامتی برای ایشان دارم-بااحترام-مهدی.م

پاسخ

23

48

لاله:
از آن کارنامه های درخشانی که معلما به بچه مدرسه ای هایی که تجدید میشدن میدادن؟

6

7

الی:
درود بر شما

9

17

رای من دکتر عارف
سوابق درخشان ، مدیر و مدبر ، صادق ، مردمی ، تحصیلات عالی ، با برنامه و هدف ، دلسوز ، متخصص و شایسته و...
ایشون یکی از نخبگان این کشوره
اگر یک نفر باشه که دلسوز باشه و برای مردم خدمت کنه اون دکتر عارف عزیز است .بیاید اشتباهات گذشته را جبران کنیم

همه با هم رای ما دکتر عارف

پاسخ

39

38

سعیده:
من خودم طرفدار دکتر عارفم. اما اصلا دوست ندارم ایشون بشن چون اگه یه درصد ایشونو رییس جمهور اعلام کنن انقد کارشکنی میکنن و اذیتش میکنن که آخرش جلو مردم بدش کنن. فقط خدا به ما رحم کنه.

2

5

صادق:
کاش آقای روحانی به نفع آقای عارف کنارگیری می کردند تا دوباره اصلاح طلبان برسرکار بیان.

22

15

:
موافقم درود فراوان بر شما

16

13

سمیرا:
آفرین بر شما ای ایرانی

20

15

به نظر من بايد خيلي دقت كرد نبايد سرنوشتمون را به دست يك شخص بي تدبير سپرد گزينه بنده دكتر رضايي

پاسخ

23

25

رای اول ما رضایی

پاسخ

37

33

ببینید دوستان عزیزم اگه میخوایید کاندیداتون رو انتخاب کنین بدونید که دکتر رضایی جامع ترین و عملی ترین برنامه های اقتصادی و سیاسی رو مطرح کردند و به هیچ وجه ایشون کلی گویی بر خلاف بقیه نامزد ها نمیکنند به نظر من ما باید در این وضعیت به هر دو جناح سیاسی اعتماد نکنیم و به یک فرد مستقل و با برنامه رای بدهیم

پاسخ

41

17

اينكه گفتين راي نمي دهم حرف منطقي نيست اگر انقلاب رو وخون شهدا راقبول داشته باشي بايد در انتخابات شركت كني حتي شده باراي سفيد .راي سفيد به معناي قبول داشتن انقلاب ،امام وآرمانهاآن

پاسخ

21

15

رای ما دکتر محمد رضا عارف است زیرا ایشان جزء نخبگان کشور ماست او در دانشگاه استنفورد آمریکا تحصیل کرده و مخترع است و کتاب او در سال 69 که در مورد مخابرات بود کتاب سال انتخاب شد همچنین ایشان سابقه ی سیاسی درخشانی دارند ایشان معاون اول آقای خاتمی در دوره اصلاحات و همچنین وزیر بوده اند درحال حاضر نیز عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام میباشند

پاسخ

45

25

طاهره:
عجب استدلالی، این که رفته رشته برق مخابرات دانشگاه آمریکا خونده دلیل شد آخه؟
خیلی منطقی بود واقعا!!!!

7

26

عارف خیلی خوب جواب داد اعتراض بجایی کرد ازنظر من عارف بهتره

پاسخ

47

18

:
ایشان بهترین نوع اعتراض را در مناظره تلویزیون کردن که به خیلی از پرسشهای بی معنا پاسخ ندادند. کاش همه اینکار را می کردند و از مناظره خارج می شدند تا صدا و سیما بفهمد با شعور مردم نباید بازی کند.

4

1

فقط عارف گفته حضور نظامیان یا همون سپاه پاسداران توی دولت کمتر میکنه توجه ویژه ای به گردشگری داره صنعت سینمای ایران رو بهتر میکنه خانه سینمارو دوباره باز میکنه

پاسخ

46

29

:
رضایی گفته بودد رای رضایی اقتصاد دان

0

0

:
ببخشید اینا رو خیلی وقت پیش رضایی گفته بود دیگه خود دانید

16

9

رضایی واسه مردم و دید گاهاش تو مناظره اول اعتراض کرد که مردم باید از برنامه ها مطلع بشن نه کلی گویی. دیدی چطوری واسه حق مردم دفاع کرد؟این رئیس جمهوره

پاسخ

29

23

اگر میخاهید که باز ایران در این منجلاب باقی بماند به جلیلی یا قالیباف رای دهید

رای ما دکتر عارف است

پاسخ

76

40

ایران رو متحد دوست دارم :
عارف اصلا هم گزینه خوبی نیست نسبتا اقای رضایی و قالیباف گزینه های نسبتا بهتری هستن چرا که یکی مرد عمل و دیگری مرد اقتصاد هستش

17

44

به نظر من درد اقتصاد و جامعه رو رضایی می تونه حل کنه

پاسخ

48

31

اگر میخواهید رای درستی داشته باشید باید کاندیدای مورد نظر خوب بشناسید و به گفته های رسانه و خود کاندید اکتفا نکنید برای مثال به سایت ویکی پدیا مراجعه کنید و رزومه کاندیداها را ببینید چون در بعضی کامنت ها اشتباهاتی در مورد سطح تحصیلات کاندیدا ها وجود دارد.
بنده به فردی رای میدهم که به من اطمینان دهد میتواند به برنامه های خود کامل عمل کند و سرانجام دولتش همانند دولت های پیش نباشد .
زنده باد ایران اسلامی

پاسخ

20

2

فقط غرضی

پاسخ

17

61

جلیلی = احمدی نژاد دوم
عارف = خاتمی دوم
رای من عارف = خاتمی دوم

پاسخ

79

40

ثريا:
عارف و خاتمي با هم هم كاسه ان به هم نون قرض ميدن حالا نوبت عارف شده گند بزنه اما مردم بيدارن

5

14

:
عارف چقد پول داده تا براش تبلیغ اینترنتی کنید

13

37

:
ای ول به این سلیقه

13

18

:
ای ول فقط عارف= خاتمی

36

16

عزیزان من سلام از رو احساسات تصمیم گرقتن کشور رو به این روز انداخته بهتره ببینیم کی چیکار کرده سابقه سیو چند ساله باسابقه چهارساله برابری نمیکنه تحصیلات و داشتن سیاست خیییلیی مهمه هشت سال پیشو الان رو مقایسه کنید ببینید کشور به چه وضعی افتاده چون همش فراجناهی فکر کردیم به نظرم برنامه اقای روحانی جامع تر بود اقای عارف هم اگه تند روی نداشته باشه میتونه کشورو بهتر کنه ولی بازم باید فکر کرد

پاسخ

28

13

:
بدبختی ما ملت این است که هنوز درسمان را یاد نگرفتیم. اصلاحات، اصول گرایی، محافظه کاری و .... اینها همه بازی سیاسی است برای حزب ها و گرایش های مختلف. برای مردم چه خیری داشته؟ آنچه مهم است حق است و عدالت که با این حرفها محقق نمی شود. باید کسی را انتخاب کرد که تقوی، علم و عقل بیشتری دارد، حالا هر حزبی از وی طرفداری کرد مهم نیست.

1

0

صادق:
عارف یک مدیر دانشمند است اگر آقای روحانی به نفع ایشان کنار بروند بزرگترین خدمت را به روند اصلاحات می نمایند.

26

11

من میگم ما باید به کسی رای بدیم که مدیر باشه . مدیر به معنای واقعی . کسی که مدیر باشه می تونه دولتو مدیریت کنه . حرف زدن که مملاک نسیت به نظر من قالیباف مدیریتشو هر جا که بوده ثایت کرده نمونه بارزش تو تهران ملموسه

پاسخ

18

44

دکتر محمدباقر قالیباف
به این دلایل:
-تجربه کافی
-سابقه اجرایی خوب چه در پست فرماندهی ناجا و چه در مقام شهردار تهران و دیگر پستهای محوله به ایشان
-تحصیلات مربوط در زمینه جغرافیای سیاسی و ژئوپلیتیک و آشنا با مسائل سیاسی جهان و ایران و دیگر مسائل و مشکلات
-برخورد منطقی با مسائل
-عدم افراط و تفریط
-تسلط کافی در زمینه های فوق
-رزومه عالی
-دوری از حاشیه های دردسرساز سیاسی و میانه روی در امور
-بهره بردن از نیروهای متخصص و کارآمد در حیطه کاری خویش
-پایبند بودن به اصول و ارزشها
-دارا بودن وجدان کاری و تعهد

پاسخ

22

42

میلاد:
حادثه ی کوی دانشگاه هم تو رزومه ی درخشان ایشون هست
زنده باد اصلاحات

18

12

فقط دكتر روحاني

پاسخ

33

26

1:
احسنت

1

11

صادق:
عارف و روحانی هر دو اصلاح طلب هستند اگر یکیشون کناره گیری کنند اون یکی حتما رییس جمهور می شه.

13

16

ذره بین:
این ها که گفتی درست بود ولی شهرداری با دولت فرق می کنه دولت یعنی همراهی با اقتصاد، فرهنگ،اجتماع، تحصیلات جامعه ارتباط با دنیای بیرون از ایران یعنی گفتگو با تمدن ها.......
یعنی ترفیع این قهقرایی که مردم در حال حاضر پیش گرفتن برای همه زندگی به ایران وسیع تر نگاه کنید به اندازه وسعتش....

8

1

یه کمی فکر کنید دکتر جلیلی حرفی واسه گفتن نداره کسی رو انتخاب کنید واسه منافع حزبی وگروهی ملت فدا نمی کنه

پاسخ

55

13

آقاي دكتررضايي بسيار پرمحتوا بحث كردند واقعا فكرميكنم لايق رياست جمهوريند آقاي عارف هم نشان دادنداصلا جنبه تحمل انتقادرا ندارندآقاي غرضي هم كه.... نفر دوم قاليباف خوب بودند

پاسخ

41

32

:
رضایی همش دوست داره بحث باز بشه تا مردم بهتر بفهمن چون به برنامه هاش آگاه هست و نگران نیست. این یعنی تلاش کرده و مطالعه داشته. واسه همین بقیه از برنامه هاش کپی میزنن.

16

0

فقط رضایی توان حل مشکلات اقتصادی را دارد.

پاسخ

63

25

مردم ایران از یک سوراخ دو بار گزیده نشوید .جلیلی همون احمدی نزاده.ولی ضربدر 10

پاسخ

68

14

:
دمت گرم

11

1

:
عزيز توهم رفتي توي سايت هاي ديگه خوندي جليلي احمدي نزاد دومه .اشكال نداره فقط برو گفته دكتر باقري رو درمورد اين مسئله گوش كن باي

8

29

به نظر من برنامه های دکتر رضایی علمی و کار بردی تر بود

پاسخ

68

22

من زياد گوش نكردم اما پاسخهاي آقاي قاليباف منطقي تر و با درايت بيشتري بود ضمن اينكه كاش كانديداها روبروي هم مي نشستن

پاسخ

23

33

فقط دکتر سعید جلیلی

پاسخ

18

65

علی:
به نظر من رای دادن به جلیلی یک خودکشی دسته جمعی توسط ملت ایران محسوب میشه!!

38

15

ببینید توی مناظره چقدر آقای جلیلی منطقی برخورد کرد واقعا آدم درستیه
فقط جــــــــــلـیـلی

پاسخ

20

68

:
این که همه یک حرفی بزنن بد جلیلی بگه من راس میگم بقه درست نمیگن کجاش منطق هست

0

0

من که رای نمی دهم ولی قاليباف و رضايی برنامه داشتند و بقيه چرت و پرت گفتند.

پاسخ

39

40

:
خانم فهیمه چون رای نمیده یعنی بی طرف هستن پس دیدین که گفتن رضایی برنامه داره

3

0

:
خانم فهیمه چون رای نمیده یعنی بی طرف هستن پس دیدین که گفتن رضایی برنامه داره

1

0

:
دمت گرم و عارف

37

26

سلام ازاول تااخرهمه حرف میزنن ولی امیدواریم اوضاع ازاین بدترنشه

رای ما اقای قالیباف

پاسخ

17

51

فقط دکتر با برنامه رضایی

پاسخ

59

16

:
در تجربه درگیری و با دم شیر بازی کردن اره اما تجربه به داد مردم رسیدن نه

1

0

زهرا:
حضور چندین ساله آقای جلیلی در شورای امنیت ملی و سروکار داشتن با مسائل حساس و اساسی کشور ایشون را به کوهی از تجربه تبدیل کرده.

15

65

به نظر من قاليباف از همه بهتر بود زيرا نه از كوره در رفت مثل عارف و رضايي نه سوتي داد مثل عارف نه پرت و پلا گفت مثل غرضي نه مسائل را مي پيچاند مثل روحاني و در جواب انتقاد عارف (ترافيك) با ذكاوت جواب داد و براي هر مبحث حرف داشت به نظر من از همه بهتر بود بعد رضايي بود و نفر سوم هم ولايتي و چهارم روحاني بود و پنجم حداد و ششم جليلي و هفتم عارف و هشتم غرضي والله اعلم

پاسخ

18

61

محمد:
تا اونجایی که ما دیدیم دکتر عارف با جواب به موقشون جواب قالیباف رو در مورد الودگی تهران دادند
عارف تنها فرد شایسته ریاست جمهوری

8

6

طاهره:
ببخشیدا، رضایی چه سوتی داد که قالیباف نداد؟!
بگو ما هم روشن بشیم

15

2

بااحترام به سایر کاندیداها من به دلایل ذیل جناب آقای دکتر ولایتی را اصلح میدانم و خوشحالم که نظرات و انتقادات دوستانم را ببینم
1- پایبندی به مسائل اعتقادی و دینی
2- ولایتمداری و اعتقاد به انقلاب اسلامی،نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی
3- تجربه چندین ساله در پست وزارت امورخارجه و . . .
4- نداشتن حاشیه های خدمتی و نکات منفی

پاسخ

14

48

:
5- نداشنت تخصص در مسئله حاد مملکت که اقتصاده.

فقط رضایی حلال مشکلات اقتصادیه برنامه هاشم ریز ب ریز داده واسه کل کشور برو تو سایت ویکی رضایی

6

0

با توجه به این که در حال حاضر در هیج جای دنیا این گونه تصمیم گیری که در ایران صورت میگیرد جایگاهی ندارد پس ما مردم باید به سمتی حرکت کنیم که نامزد با برنامه را انتخاب کنیم
من یه سوال دارم از هموطنان عزیزم
به نظر شما برنامه اقای رضایی جامع ترین نبود؟
این نظر من تا به این موقع هست

پاسخ

36

10

:
وقتی انسان مثلا دندان درد داره میره دکتر مخصوص اون ناحیه
نمیره چشم پزشک
الان اقتصاد دردناکه باید رفت مطب دکتر محسن رضایی

6

1

:
کسی که متخصص در رشته ای مثل اقتصاد باشه مفهمه کدام فاز صاحب داره یا نه.
وتی میری دکتر واسه درمان حتما دکتره بهش وحی می شه که تو چته

2

0

طاهره:
عجب برداشت خردمندانه ای کردی، گفت اقتصاد ایران صاحب نداره، راست هم گفته، بقیه شون هم به طرق دیگه دارن میگن، شما از کجا در آوردی که رضایی گفته مملکت صاحب نداره الله اعلم، لابد وحی بهت شده

7

1

ارش:
بله درسته دکتر رضایی جامع ترین و عملی ترین برنامه های اقتصادی رو گفتن

30

7

میناوریحانه:
ایشون کلا مخالف نظام بودن وبه قولشان مملکت صاحاب نداره این طرز حرف زدن یک رییس جمهور نیست

4

37

1- دکتر محمدباقر قالیباف
2- دکتر محسن رضایی
3- دکتر علی اکبر ولایتی

پاسخ

37

41

رأی ما فقط دکتر محمدباقر قالیباف

پاسخ

22

49

سلام دوستان من یه جون 20 سالم ولی چیزی که من فهمیدم اصلح ترین فرد آقای ولایتیه که واقعا دیدگاههای بزرگ داره و در کشور ثبات و اخلاخ حاکم میشه با انتخاب ایشون بیایید به وحدت و اقلانیت توجه کنیم

پاسخ

6

53

:
اصلح ترین از لحاظ دستوری غلطه

3

0

فقط عارف

پاسخ

53

40

_:
pas che na omidi shoma

5

13

البته این را هم باید مد نظر قرار بدیم که دکتر جلیلی به عنوان نماینده ج . ا . بر اساس پیروی از رهبر بی نظیرمون بخوبی تونسته در برابر حیله گرترین و خبیث ترین دشمنان بشریت که هر بار با انواع حیله گریها و تهدیدها و ... خواستند به اهداف شوم و زورمدارانه شون برسند تونسته مقاومت کنه و به اعتراف خودشون اصلا از اصول انقلاب کوتاه نیومده ، واقعا هرجای دنیا که خونریزی است رد پای اینها را نمی بینیم؟!پس جلوی این دشمنان که دندون برامون تیز کردن جز با مقاومت نمیشه مقابله کرد و الا باید بله قربانگوشون باشیم همون چیزی که قبل از انقلاب بودیم.

پاسخ

10

54

میلاد:
اولا که جلیلی تصمیم گیرنده نیست بلکه انتقال دهنده ی تصمیماته دوما تو هیچ شهری پستچی شهردار نمیشه!

14

4

به نظر بنده تجربه و کارنامه آقای دکتر محمدباقر قالیباف و آقای دکتر علی اکبر ولایتی در میان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نسبت به سایرین درخشانتر است و تا به امروز برنامه های بهتری را ارائه نموده اند. البته سایر کاندیداها نیز اکثراً کارنامه خوبی دارند و همگی بنحوی به این کشور خدمت نموده اند و دارای تجربه کافی و وافی در این زمینه هستند ولی امیدواریم رئیس جمهور آینده کشورمان هر کسی باشد فرقی نمی کند فقط کسی باشد که به نفع تمام مردم و ملّت باشد و نه گروه و عده ای خاص و مشکلات امروز ما هرچه سریعتر حل و فصل گردد.

پاسخ

5

59

اگه کسی میخواد به عقلانیت و منطق و برنامه رای بده به رضایی رای بده!و اگرم کسی میخواد به ... رای بده به روحانی و عارف بده!!این همه سال دنبال ... بودیم چی شد!!حالا یبارم دنباله منطق باشیم !اینا سیاستشونه تا با چالشی حرف زدن و چسبوندن خودشون به هاشمی و خاتمی رای ما رو جلب کنن!!ساده نباشید!!تو کشورای پیشرفته تنها معیار قضاوت برای انتخاب نامزدها بررسی برنامه هاشونه!!اخه کدوم یک از این نامزدها به جز رضایی برنامه کامل و عقلانی داشت خدایی!؟

پاسخ

40

18

به نظر من دکتر جلیلی مناسبترین گزینه است چراکه دقیقا ارزشهایی رو که ما بخاطرش انقلاب کردیم رو مبنای کارش قرار داده و عملا بهش پایبنده و مطالعه تاریخ انقلاب هم نشون می ده که ما هرجا پای ارزشهای انقلاب ایستادیم و در برابر دشمنان و ناملایمات مقاومت کردیم ، پیشرفت داشتیم و هرجا کوتاه اومدیم ضربه خوردیم چرا که خداوند در قرآن فرموده اند "ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم"

پاسخ

8

55

:
ارزش های انقلاب رسیدن به درد ملت مظلوم هم بود اما جلیلی تو حرفاش کاری به درد مردم که گرانی و بیکاری هست نداره دنبال درگیری با دنیا هست. دکتر رضایی میتونه درد اصلی مردم رو حل کنه

12

1

سمیرا:
احسنت

7

7

ضمن احترام به سایر کاندیداها محسن رضا یی توانمندتراست

پاسخ

37

21

:
موقع تحلیل مسابقه فوتبال بازیکن می گفت توپ را بدید به من تا من از لابلای بازیکنان حریف عبور کنم و گل! به همین سادگی!
دقیقه 2 روی ایشان تکل شد، از هوش رفت و 3 روز بعد در بیمارستان بهوش آمد و اسمش را هم یادش نبود!

حرف یک چیز است و عمل چیز دیگر
برنامه چیزی است و توان اجرا موضوعی جدا

مگر برخی برای اداره جهان برنامه نداشتند؟
مگر نمی خواستند گرسنگی را از کره زمین محو کنند؟
مگر قرار نبود پول نفت به سفره مردم بیاید؟
مگر اسرائیل را نمی خواستند نابود کنند؟
مگر کنفرانس نفی هولوکاست برگزار نکردند؟
چه شد؟
دنیا اداره شد؟ گرسنگی ریشه کن شد؟ پول نفت دیدیم؟ اسرائیل نابود شد؟ هولوکاست در دنیا نفی و رسوا شد؟

1

4

:
با توجه به کدام سوابق اجرایی این فرمایش را می فرمایید برادر عزیز؟؟؟؟

5

0

با عرض سلام و خسته نباشید.
من و خانواده ام به اقای دکتر محمد باقر قالیباف رای می دهیم.
چون به نظر ما ایشون یک مقدار بیشتر از بقیه ی کاندیدای عزیز به درد قوه ی مجریه می خورند.
البته کاندیدای عزیز مثل اقایان : ولایتی و حداد عادل و رضایی و... تفاوت چندانی با هم ندارند و هر کدام برای خودشان دارای شرایط خوبی هستند و حرف های درستی را می زنند.
اما از بین این اقایان شایسته ما اقای قالیباف را یک مقدار شایسته تر می بینیم.
و البته اقای سعید جلیلی انسان شریفی هستند اما یک مقدار تجربیاتشان از بقیه ی کاندیدا کم تر هست.
و من فکر می کنم اگر اقای جلیلی در حیطه های دیگر به کشور خدمت کنند بهتر خواهد بود.
از دوستان تقاضایی دارم :
لطفا مناظرات را با دقت نگاه کنند و با دقت به حرف کاندیدا توجه کنند.
به مدل گفتار کاندیدا دقت کنند.
به پیشنهاد ها و راه کارهایی که ارائه می دهند دقت کنند.
بی شک یک انسان هوشمند با قضاوت درست و دید باز می تواند رای درستی را انتخاب کند.
نگذارید جو های بی مورد و هیجانات بی جهت جلوی دید درست شما را بگیرد!
راستی!
اقای قالیباف گفته اند که اگر طی 6ماه تغییری در وضعیت مملکت ندیدید این حق را دارید که به من اعتراض کنید و حقتان را بگیرید!
طبق اخبارها و مناظره من فکر می کنم اقای قالیباف اینده ی خوبی را برای مملکت در ذهنشان دارند.
چون طی مدتی که ایشون شهردار بودند من و خانواده ام شاهد تغییرات خوبی در تهران بودیم مثل : ایستگاه های اتوبوس مدرن و وسایل های ورزش در پارک ها و زیبا سازی اتوبان ها و اتوبوس های مجلل و...
من احساس کردم در دوران شهردار بودن ایشون تهران یک مقدار شیک تر از قبل شد!

پاسخ