جام نیوز - اخبار رسانه های برون مرزی

جام تیوب
جام فتو
خبرخوان جام نیوز
پرونده های موضوعی
هواداران فوتبال
نتایج زنده فوتبال
قیمت آنلاین
آخرین اخبار جام
الجمعة ٢٤ جمادى الثانية ١٤٣٥
جمعه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
Friday, 25 April 2014
 
 
کد خبر: 183736
نظرات: 22635 بازدید
تاریخ مخابره : ۲۹/۰۲/۱۳۹۲ - ۲۱:۳۶
پاسخ مثبت جالب مهدی رحمتی به پیشنهاد پرسپولیسی ها
دروازه بان استقلال برای حضور در تیم رقیب پیشنهاد دریافت کرده است.
به این مطلب امتیاز دهید
30 80 بازدید
44 نظر
[-] اندازه متن [+]

جام ورزشی، مهدی رحمتی این روزها یکی از سوژه های اصلی نقل و انتقالات است و قطعا هر تیمی دوست دارد دروازه بان استقلال را به خدمت بگیرد.

گفته می شود پرسپولیسی ها بعد از پایان نیم فصل اول گفت و گوی دوستانه ای با رحمتی داشته و از وی خواسته بودند فصل بعد به پرسپولیس برود.

رحمتی که همیشه در فصل نقل و انتقالات سرو صدای زیادی دارد در پاسخ به این پیشنهاد گفت: به پرسپولیس می آیم اما به شرطی که پول توهین هایی را هم که می شنوم به من پرداخت شود!

116

نامه

کلیدواژه ها
خبرهای داغ
نمایش نظرات
.................:

بابا سطحی نگر نباشید...منظور سید این بود که توهین و شخصیت آدما رو نمیشه با پول خرید...
تا اونها بدونن که همه چی پول نیست.

پاسخ

0

0

حسن:

کیسه کشا می سوزن که دارن بازیکنانشون به عشق پرسپولیس از این تیم جدا میشن . اگر به تمام بازیکنان کیسه حق انتخاب بدهند خواهید دید بدون کمترین مکثی راه می افتند میان پرسپولیس . اگر الان هم در تیم اس تتق لال بازی می کنند چون زمانی که به اس تتق لال اومدن پررسپولیس نمی خواستشون . ضمنا فرهنگ اس تتق لالیها بی ادبی است . کجا دکتر و مهندس به خودس اجازه ی توهین به هموطنانش را می ده الا کیسه کشا اون هم از نوع شیش تاییش 6666666666666 تاییهای سوراخ

پاسخ

2

1

الله:

شييييييش تايي هاي كيسه كش همي سيدتون هم بولكي بود كه حاجيتون با ميليارد بول خريدش الان هشتتون كرو نهتونه؛ كسي كه عرضه نداره بول وارد تيم كنه بدرد جرز ديوار ميخوره؛همي سيد بول برستتون اكه برسبوليس رقم رو بالا ببره ميبينيد كه با سر مياد و جطور بولاي سردار رو ليس ميزنه

پاسخ

34

33

مصی:
ببین اول فارسی نوشتن رو یاد بگیر عزیزم بخواهیم اینجوریه بعد هم گروهبان در برابر حاجی عددی نیست مواظب باشید با گرفتن بازیکن گروهبان نرید دسته2 لنگی پاره جام ندیده

18

20

:
چه با ادب!

7

1

امین عشقش پرسپولیس:

اهای استقلالیها به شما نصیحت به پای سردار نپیچید رحمتی که سهله اگه ما بخاهییم مورینیو رو هم میاره

پاسخ

14

9

حسام:

منبع خبر مورد نظر: سایت نامه نیوز
کپی 90 در صد اخبار از سایتهای مختلف

پاسخ

15

0

طاها:
پرسپولیس هیچ پخی نیس

8

11

مصی:
کیوان دمت گرمه به مولا

0

13

مصی:
اره اصلا کریم وحسین پولکی نیستن 1.5میلیارد +پورشه رو به استقلال ترجیح دادن تا اخرین لحظه هم سپاهان .هم اس اس .هم اینارو میخواست که دقیقه 90رفتن پیش لنگیها البته خدا رو شکر مکنیم وگرنه معلوم نبود چه سرنوشتی درانتظارمون بود بااون خط دفاعی وحمله لنگییاتو لیگ به هیچ تیمی نه نگفتن کریم هم که اصلا گلهاش 2رقمی نشد به امید اینکه بعداز56سال جز 4تا تیم بالای جدول بشید بیاد 4تایهههههههههههههها

6

8

فقط سرخ:

به نظر من کریم و حسین برای پول نیومدن اگه سید هم پولکیه تو همون استفراغ بمون اگه شما استفراغیها حرسی شدین برید یه کم کیسه بکشید شاید خوب شدید

پاسخ

40

19

زلزله چوبله ریشتری:
لنگی سوبله چوبله .داش فرهاد و سید و مظلومی و قلع نوعی چنان داغی رو بر شما لنگیا گذاشته که هنوزم سوزش آن تو شما احساس میشه جام ندیده ها هرسال بدتر از پارسال

16

46

کیوان اس اس:

علی دایی خطاب به سردار: اگر پرسپولیس 20 تومان به من داده 10 برابرش را از طریق ترانسفر به این تیم برگرداندم. یا خدا و یا زهرا گفتنم را رقص و پایکوبی می دانی اما بدان مسلمانی به ریش نیست و اعتقاد به ریشه است. تو هستی که توسط یک بنده خدا یک روز است به این فوتبال آمده ای و یک روز هم که آن بنده خدا برود می روی. من از یک من ریش تو نمی ترسم. شما آمده اید کهکشان به راه انداخته اید تا برای خودت تبلیغ کنی. این آدم ها از کجا آمده اند، دایی از کجا آمده است. من از آن بالایی می ترسم. در مسلمانی نباید به مردم دروغ بگویند.

پاسخ

16

15

میلاد استقلالی 4:

ابراهیم لنگی میگه پرسپولیس جای پول دوستها نیست.........یعنی به نظر شما این اسامی بخاطر عشق به پرسپولیس اومدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
1-کریم انصاریفرد2-محمد قاضی3-محسن بنگر4-ماهینی5-سید جلال6-ژوزه7-رضا حقیقی...........اتفاقا ابراهیم جون بر عکس گفتی....پرس پول لیس جای پول لیس هاست!!!!!!!

پاسخ

30

33

:
سرو کلیه دیونه پیداه شده به از اون همه گریه ...

2

2

ابراهیم:

مهدی جون برسیولیس جای بول دوست ها نیست

پاسخ

14

15

:

مهدی هیجا نمرود مگر میخواهد فوتبالش را در تیم لنگی ها خراب کند

پاسخ

28

16

محمد سیف زاده:

سید این لنگی ها رو کم اذیت کن تو که نمیری الکی دلشون رو خوش نکن!!!!

پاسخ

40

21

محسن:
مشخصه که پرسپولیسی هستی!!!!!!!!

17

14

اس اس:
استقلالو ببین کجاست بعد میفهمی رحمتی کیه لنگی...

26

17

:
شما لنگیا چقدر سطحی نگرهستید. منظور سید این بوده که توهینو با هیچ پولی نمیشه پاک کرد. یعنی خیلی محترمانه بهتونجواب رد داده. ولی انگار شعورتون مثل مدیرعاملتونه

16

18

اس اس:
تو نگرفتی چی شد، فقط میخواست بگه توی پرس پول لیس همه چیزو میشه با پول خرید... دکتر و مهندس نیستید که اینا رو بفهمید...
لنگیییییییییییییییییی

15

45

امیرحسین:
اگه کسی نیست دنبالش نگردین از این بیشتر 3 خریدار نیستیم

5

10

امیر حسین:
سید میماند

31

30

میلاد استقلالی 4:
چقد خوش خیالی قرمزته.....سید شمارو دست انداخته.......

33

39

اسی:

آخه عقل سالم میره تو تیمی که 3ساله رنگ آسیا رو ندیده و از وسط جدول بالاتر نیومده!!!!!!
444444444444
7مقدس
هییسسسسس

پاسخ

36

20

علی:
ببینم کوچولو،تو هم جزو همین استقلالیهای باکلاس و تحصیکرده و دارای پستهای کلیدی هستی؟!

48

12

سمیر بلوچ:

من پرسپولیسی ام و اونقدر رحمتی رو دوس دارم که نمیتونم بهش توهین بکنم.اما به او توصیه میکنم هیچ وقت به پرسپولیس نیاد چونکه او با استقلال بزرگ شده و اسطوره باشگاه استقلال است و با اومدنش به پرسپولیس فقط خودشو خراب میکنه(البته قدمش مبارک ولی نیاد به خودش کمک کرده).بازیکنانی مثل علی کریمی،مهدوی کیا،دایی،کریم باقری،منصوریان،رحمتی،نکونام،جباری،مجیدی ،محمد نوازی و . . .اینا بازیکنان فراتر از رنگ ها هستند و ما اینها را بخاطر شخصیتشون دوس داریم.اینا جز جدایی نا پذیر خاطرات نوجوانی و جوانی خیلی از ماها هستند.

پاسخ

39

19

:

عجیبه یعنی ارزش واحترام آدما با پول جابجا میشه ؟ توهینو میشه با پول پاک کرد و عزت لگدمال شده رو برگردوند؟ عجب شرطی؟

پاسخ

13

14

فیروزی:

سوبله چوبله ها در انتظار جام +4444444444444444

پاسخ

30

46

فیروزی:

بدبختای سوبله چوبله روتون میشه حرف بزندی بعد از چند سال در ارزوی جام بودن+44444444444444444

پاسخ

35

31

قرمزته:

سید جان پرسپولیس جای بازیکنان بزرگه ، خوش آمدی ولی چرا اینقدر دیر . به هر حال امیدوارم در پرسپولیس موفق باشی .

پاسخ

17

34

:

به جهنم که میری مگه استقلال سالهای قبل بدون رحمتی قهرمان نشده بود؟

پاسخ

27

35

:
سر کارن بابا . سید هیچ جا نمی ره

41

14

آبی بی کران:
عجب رویی دارید لنگیه درب وداغون عقده ایی !

47

15

:

سید بیا پرسپولیس ببین چه استقبالی ازت میکنیم...

پاسخ

20

41

سعید:
دادا تو کیستو بکش .
کیسه کش
دسته سومیه
10 10 3
و شش تایی

22

27

مهرداد کریمی:

مگه تو کی هستی که منت میذاری که بیای اگه لایق بودی الان تو تیم ملی بوی از آدمای اینجوری بدم میادددددددددددددددددددددد

پاسخ

16

30

علیرضا:

بانظر سیما موافقم سید واسه استقلال خیلی زحمت کشید متشکریم اما هرکی می خواد از اس اس بره با تشکر از زحماتش ب سلامت مهم استقلاله ستاره میاد و میره در ضمن همین اس اس شمارو ستاره کرد

پاسخ

22

10

زلزله6ریشتری قرمز:

ترانه باشگاهی استقلال! __ کیسه کشان آبی / باشوالیه ی قلابی /باشلوار جورابی/ضایع شدندحسابی/ توی حموم که بودند/مشغول کیسه بودند/یهو یه سایه دیدند/ازترس به خود لرزیدند/بالای صابون پریدند/روسنگ پالغزیدند/ ازدردبه خود پیچیدند/خیرازحمام ندیدند/حمام رو رها کردند/امیروصداکردند/علی نوچه هاکجایید/ باقلعه نوعی بیایید/کفاشیان که آبیست/فدراسیونش قلابیست / داورو ازماکرده/ دوپینگ رو حاشاکرده/صدرنشینی می بخشه/ شایعه ها که پخشه / حالا دیگه وقتشه / عقده 6 خالی شه / چهل ساله خواب نداریم / ازهرچه شیش بیزاریم / هردست ظرفی که شیش تاست / در خونه هامون پنج تاست / یکیش رو زود می شکنیم / دورش یه تار می تنیم / استکان و نعلبکی / ازهرکدومش یکی / می دیم به کفاشیان / رئیس شوت و خندان/ دوروبرش می مونیم / براش آواز می خونیم / ........ ادامه برنامه در وقت مقتضی!!

پاسخ

19

36

پرس پول لیس:

پرس پول لیس جای بازیکنای پول لیسه . مهدی برای استقلال خیلی زحمت کشیده ولی
یه لنگی منطقی یه لنگی مرده است

پاسخ

61

25

عبدالرضا:

من برسبوليسيم ولي دلم نمي ياد به او فحش بدهم از او بخاطر مخلص نبودن با تيم ملي سخت دلكيرم ولي اين عادت باشكاهيشونه وقتي جوانكراي معروف اسطوره شونه تكليف تباني و دوبينك هم تو تيمشون معروفه نميتونه ايشون هم انتظار زياد داشته باشه

پاسخ

7

35

زلزله6ریشتری قرمز:

رحمتی همان مسئول مرغداری ششتقلال نبود که ایمون زاید در 10دقیقه اون هم 10 نفره 3 تا مرغ دیگر پروند توی مرغداریش؟!

پاسخ

19

125

سیما روشن :

نه سید چه کاریه شما اگه نگران توهین هستی استقلالیها یکبار تابو شکنی میکنن واز گل بالاتر به شما نخواهند گفت شما هرتیمی که دلت پیشش برو انقدر واسه استقلال زحمت کشیدی که زبان هرکس که بخواد به شما توهین کند رو باید برید /دلت اگه با تیم مانیست برو سید کلافه وسردرگم نباش /خدا به همراهت

پاسخ