جام نیوز - اخبار رسانه های برون مرزی

جام تیوب
جام فتو
خبرخوان جام نیوز
پرونده های موضوعی
هواداران فوتبال
نتایج زنده فوتبال
قیمت آنلاین
پربیننده سرویس
آخرین اخبار جام
الجمعة ١٧ جمادى الثانية ١٤٣٥
جمعه ۲۹ فروردین ۱۳۹۳
Friday, 18 April 2014
 
 
کد خبر: 192205
نظرات: 28641 بازدید
تاریخ مخابره : ۱۳۹۲/۳/۱۵ - ۱۷:۲۰
گاف عجیب فیلم انتخاباتی حسن روحانی/ اسناد
«دکتر روحانی در ادامه این مسیر به انگلستان رفت و دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری خود را در دانشگاه کالدونین گلاسکو به سرانجام رساند.»
به این مطلب امتیاز دهید
67 89 بازدید
108 نظر
[-] اندازه متن [+]

سازندگان فیلم تبلیغاتی‌ آقای روحانی، دوره اخذ مدرک او را پیش از انقلاب و از دانشگاهی عنوان می کند، که آن زمان تاسیس نشده بود.

 

این فیلم که از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد، هم‌اینکه بر روی یوتیوب وجود دارد.

 

در فیلم تبلیغاتی آقای حسن روحانی که بر حسب قاعده مورد تایید ستاد وی هست، از تحصیلات تکمیلی او در دانشگاهی می گوید که در تاریخ اعلام شده تاسیس نشده بود.

 

 

در این فیلم آمده است: «حسن روحانی در ۱۳۲۷ به‌دنیا آمد، ۱۲ ساله بود که تحصیل علوم دینی را شروع کرد. در سال ۱۳۴۷ دیپلم گرفت و سال بعد وارد دانشگاه تهران شد و در رشته حقوق قضایی مدرک کارشناسی گرفت. [دقیقه ۴:۳۸] دکتر روحانی در ادامه این مسیر به انگلستان رفت و دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری خود را در دانشگاه کالدونین گلاسکو به سرانجام رساند. قرائت نامه ساواک در باره سخنرانی دکتر حسن روحانی [ و ... ]»

 

فیلم تبلیغاتی آقای روحانی در حالی اخذ مدرک او را از دانشگاه کالدونین گلاسکو اعلام می کند که سایت ویکی پدیا سال تاسیس این دانشگاه را ابتدای دهه 90 _ 20 سال پیش _ می داند.

 

 

 

 

 

 

خبرهای داغ
نمایش نظرات
:

فقط خودم

پاسخ

0

0

آریان:

با نظر یحیوی موافقم، طرف در حد این صحبت ها نیست. ، دکترا و پرفسورا پیش کش

پاسخ

5

4

سید مرتضی:

پیشنهاد میکنم فیلم یه بار دیگه با دقت بیشتر ببینید.
تخریب تا کی ؟!

پاسخ

6

3

حسن:

چهقدربیچاره ایم که حسن روحانی ریس دولتمان باشد

پاسخ

8

13

دوست یه دوست:

"یه دوست" خوب بهش گفتی:
مهران جان چرا دروغ می نویسی
کجای متن نوشته "دانشگاه گلاسکو از ترکیب دو دانشگاه"
نوشته دانشگاه Glasgow Caledonian University این اسم دانشگاه را لرات فارسی می نویسم: دانشگاه کالدونین گلاسکو
بله دانشگاه "کالدونین گلاسکو" از ترکیب "پلی تکنیک گلاسکو" و " کالج ملکه" تشکیل شده و آقای روحانی مدرک خودشون از دانشگاه کالدونین گلاسکو گرفته نه دانشگاه گلاسکو

پاسخ

14

3

مهران طالبي:

سلام.
ايرادي كه وارد شده به هيچ عنوان صحيحي نيست!
اگر همون متن ويكي پديا به صورت صحيح ترجمه بشه، متوجه مي شيم كه نوشته دانشگاه گلاسگو از تركيب دو دانشگاه "پلي تكنيك گلاسگو" و "كالج ملكه" به وجود اومده! سال روز تاسيس براي زمانيه كه دانشگاهي اساسا وجود نداشته اما اين جا اين گونه نيست!
اين گاف مال سيد حسن روحاني و گروه كارگرداني ينست، مال شماست كه يه نفر كه چهارتا كلمه انگليسي ساده و سليس بلد باشه ندارين!!!
متن به هيچ عنوان تكنيكال نيست و همه فهمه!
لطفا براي تخريب راه هاي ديگه پيدا كنيد! اينا ديگه قديمي شده...

پاسخ

20

9

یه دوست:
مهران جان چرا دروغ می نویسی
کجای متن نوشته "دانشگاه گلاسکو از ترکیب دو دانشگاه"
نوشته دانشگاه Glasgow Caledonian University این اسم دانشگاه را لرات فارسی می نویسم: دانشگاه کالدونین گلاسکو
بله دانشگاه "کالدونین گلاسکو" از ترکیب "پلی تکنیک گلاسکو" و " کالج ملکه" تشکیل شده و آقای روحانی مدرک خودشون از دانشگاه کالدونین گلاسکو گرفته نه دانشگاه گلاسکو

20

1

sara:
برای اولین بار تو یه سایت اخبار اتنخابات یه نفر یه حرف درست زد افرین اقا مهران برای نویسندگاناین خبر زشته

2

6

یحیوی:

بیخیال بابا! مدرکش مهم نیست! درکش مهمه! دیدیدبعد مناظره ی دوم همه ی خبرنگارا دنبالش می دویدن که یه دقیقه باهاش مصاحبه کنن، بعد این آقای دکتر یه صدم ثانیه حرکتشو متوقف نکرد! با تمام غرور تند تند راه می رفت اون بنده خداها بدو، روحانی بدو!
بنظرم شخصیت آدما در برخورد بامردم کاملا مشخصه! اول مردم داری بعد ریاست. ! اول انسانیت بعد پست و مقام!

پاسخ

8

4

علی:
بله..انسانیت تو تخریب آدم هاست که 8ساله داره تو کشور دیده میشه...دکتر روحانی 30 سال برای این نظام و مملکت زحمت کشیده و بعد کسی که فقط 6سال با چند تا آدم مذاکره کرده و نتایجش هم فقط سختی کشیدن مردم بوده میاد و میخواد با چند تا جمله بی اساس برای رسیدن به قدرت جو سازی کنه...

9

7

حبیب:

مطمن باشید دیگر مردم گول طرفداری بیجا رسانه نمیخورن از عادل بگید انگار تازه زبون باز کرده از سوتی های قالیباف بگید که نتونست موفقیت اصلاح طلبان انکار کنه

پاسخ

8

7

ali:

بهتره به جای شایعه پراکنی به همین سایت ویکی پدیا که میگید سری بزنید و تاریخ درست مدرک گرفتن آقای روحانی که در صفحه ای که توضیحات سایت ویکی پدیا در مورد ایشان نوشته است رو ببینید و تاسیس دانشگاه رو یک بار دیگه چک کنید واقعا شایعه پراکنید .

پاسخ

4

2

payam:

دوستان سالشو که نگفتن،گفتن در ادامه این مسیر بهدانشگاه مذکور رفتن

پاسخ

2

0

:

ما مردم اصلاح طلب و اعتدال به روحانی رای می دهیم.کسی که سرهنگ نیست و مملکت را به پرتگاه اقتصادی وسیاسی نمی برد.فقط اصلاح طلبان

پاسخ

11

8

ریحان:

سلام بچه ها با هم مهربونتر باشید اصلا دلیلی وجود نداره که اینقدر بعضی ها همو میکوبند از آخر یکی میاد اما امیدوارم اصلحترین باشه

پاسخ

9

0

ماش:

خدا بدادمون برسه ! طرف انگلیسیه ؟

پاسخ

8

3

م:

فقط عــــــــــــــــــــارف

پاسخ

13

12

بهزاد:

قرار به سوتی باشه همشون سوتی دادن یک نمونش کلیپ ولایتی که می خواد تو یکی از برنامه های شبکه 4 یک غزل از حافظ بخونه!!!!

پاسخ

29

8

کیارش:
فقط روحانی فقط

14

4

کم رو :

در نا کارآمدی آقای روحانی همین بس که روش سیاه نمایی رو پیش گرفتند امری که رهبر بزرگمان آن را شیوه ای نادرست اعلام کردند
زنده باد مقام معظم رهبری

پاسخ

50

80

دوستدار راحتی درکشور:
آقای کم رو زمانی که خود نامزد ها با زبون بی زبونی میگن ما رو نقد کن روحانی باید بگه باز هم زیادی نمیگه مثل آقای جلیلی که صرار به دروغ خودش داره باید آقای روحانی حقیقت بگه.عشق است روحانی

1

2

سید مرتضی:
سیاه نمایی اینه که یکی بخواد حوادث کوی دانشگاه رو به اقای روحانی نسبت بده اینه که یکی بخواد تمام کارهایی که تو دوره اصلاحات شده رو کتمان کنه !
خواهشا منتشر کنید.

2

1

شهی:
خاک برسرتون به جای اینکه مسائل اصلی (تورم و...رودنبال کنید چی هاروتعقیب می کنید.شماهاهستید که کشوروبه آشوب می کشید

1

2

عزیزخان:

دوستانی که از آقای روحانی دفاع می کنید کسی نمیگه آقای روحانی دکترا نداره

ولی رفقا چرا جای جملاتو عوض می کنین، میخوایین نتیجه دلخواه خودتون رو بگیرین...
میگه درنتیجه ادغام 2 دانشگاه _که البته فکر کنم دانشکده هست اما به هر حال_ این دانشگاه به وجود آمد

پاسخ

33

9

جواد از اهواز:

فقط روحـــــاني

پاسخ

52

24

رضا:

باسلام
بهتره ازآقای روحانی پرسید در فتنه سال 82چه نقشی در هدایت فتنه گران به بیت آقا داشتند

پاسخ

36

66

:

من چون عادت دارم که تا چیزی رو بررسی نکنم اونم از افراد تندرو و تحمت زن بنابر این من فیلم رو دیدم

سال 1348 وارد دانشگاه تهران شد و در ادامه ذکر میکنه که در سال های بعد به انگلستان رفت.

حالا شما چیرو میخواید ثابت کنید ؟ چطور به این نتیجه رسیدید ؟

پاسخ

37

4

nashenas:
اینکه تهمت با ه هست نه ح

2

4

:

merger یعنی ادغام

پاسخ

19

3

سورنا آریا:

100% مردم ایلام با دکتر روحانی هستن مخصوص الان که ائتلاف قطعیه زنده باد دولت اصلاحات

پاسخ

109

44

فدایی:
30 سال مملکت دست روحانیا بود همه چی آروم بود ولی وقتی یک نفر غیر روحانی رءیس جمهور شد همه کارشکنی کردند مردمو بیچاره کردند تا دوباره قدرتو بدست بگیرند بیا بابا نخواستیم همون به نورچشمیا رای بدید بره

1

3

مجتبی:
شاید منظور آقا رضا از اکثریت مردم ایلام خودش و خانوادش باشن.ما که اصلا" به این روحانی پرمدعا فکر هم نمی کنیم.مجتبی ایلام.

2

7

داریوش:
شرق و غرب و شمال شرقی و شمال غربی و جنوب شرقی و جنوب غربی به روحانی رای نمی دن اینو مطمئن باش.

4

10

رضا:
یعنی "برنده قطعی با اکثریت آرا در ایلام ، اونجانب (حسن روحانی) هستند" دیگه...

39

8

افش:
همینطور جنوب

27

17

رضا آقازاده:

من مستند رو دانل.ود کردم و دیدم
اون تیکه ای که میگه آقای روحانی در دانشگاه کالدونین گلاسکو مدرک گرفت
اصلا حرفی از سال اخذ مدرک زده نشد..
حالا شما نمیدونم از کجا برداشت کردی زمانش رو خدا داند

پاسخ

86

7

یکی:

فقط عارف و روحانییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی فقط استان ایلام و کردستان و کرمانشاه که طرفدار عارفننننننننننننننن

پاسخ

64

23

مجتبی:
مطمئن باشین مردم شهیدپرور ایلام به [......] که هنوز آمریکا رو کدخدا میدونن رای نمیدن.

1

5

سعید:

متاسفم که از همین حالا شروع به تخریب اای روحانی میکنید. شما مواظب باشید سوتی ندین گاف گرفتن پیشکش . یه کم اطلاعات خودتون رو بیشتر کنید

پاسخ

80

20

علی بیگدلی:

بریدتوسایتشون وجوابشونومطالعه کنیدفقط همینومیتونم بگم

پاسخ

68

12

:

خبرتون درسته؟ بعیده چیز به این مهمی رو حواسشون نباشه

پاسخ

13

32

مهدی مرادی:
الحمدولله الذی جعل اعدائنا من الحمقاء

11

40

:

پس روحانی از الان کارش معلوم شد صادق نیست

پاسخ

17

67

شیما:

دانشگاه گلاسگو (به انگلیسی: University of Glasgow)‏ در سال ۱۴۵۱ میلادی در شهر گلاسگو در اسکاتلند تاسیس شده و یکی از دانشگاه‌های باستانی بریتانیا و چهارمین دانشگاه قدیمی انگلیسی‌زبان دنیا است. بیش از ۲۳٬۰۰۰ نفر دانشجو از بیش از ۱۰۰ کشور در مقاطع گوناگون از کارشناسی تا دکترا در این دانشگاه به تحصیل و پژوهش مشغولند[۱]. دانشگاه گلاسگو یکی از صد دانشگاه برتر جهان است[۲] ویکی پذیا
واقعاٌ وقت اون نرسیده که از تخریب دست برداریم؟؟؟؟؟؟

پاسخ

52

17

حمید:
کاش درمورد دانشگاه کالدونین گلاسکو که آقای روحانی دکترای خودشون از اونجا گرفتند می نوشتین

22

3

مونا:

این روحانی یه چیزیش میشه!!!

پاسخ

40

45

:
رفقا چرا جای جملاتو عوض می کنین، میخوایین نتیجه دلخواه خودتون رو بگیرین...
میگه درنتیجه ادغام 2 دانشگاه _که البته فکر کنم دانشکده هست اما به هر حال_ این دانشگاه به وجود آمد
کسی نمیگه آقای روحانی دکترا نداره

0

0

ali:
بهتر بود کمی از سایت خود دانشگاه مطالعه می کردید کلمه history را از سایت دانشگاه سرچ می کردید که نوشته در تاریخ 1993 دو مرکز با هم ترکیب شدند و در سال 1875 قدمت این دانشگاه می باشد سیاه نمایی ممنوع!!!!!!!!!!!!!!!!!

32

4

امیر:
عزیزم برو سایتشو بخون بعد بیا بگو دانشگاه سال 93 ادغام شده بعد اسمش شده اینی که گفتن.نقد میکنی جان ما حرف الکی نزن جام نیوز

16

10

جسن:

فقط عارف

پاسخ

23

28

بازاری:

عجب شیر تو شیریه... حالا خوبه جام به مدرک دکترا گیر نداده اینقد بحث شده، اگه گیر میدادین چه هوچی گری راه می افتاد!

پاسخ

11

6

مهدی:

درسایت ویکی آمده که:(دانشگاه کلدونین (Glasgow Caledonian University) در سال ۱۸۷۵ ابتدا با نام «کالج کوئین» تأسیس، پس از ادغام با پلی‌تکنیک گلاسگو در ۱۹۹۳ تبدیل به دانشگاه شده است. ) در حقیقت تآسیس در سال 1875 بوده اما به نام وعنوان دیگری که الآن تغییر نام پیدا کرده مثل خیلی از خیابانهای خودمان که مثلا در گذشته به نام شاه بوده و الآن به نام زیبای امام خمینی مزین است وهر کس متولد آن خیابان در آن سالها باشد الآن میگوید متولد خیابان امام هستم

پاسخ

29

10

:
شما که بدترش کردی! وقتی می نویسی سال 93 تبدیل به دانشگاه شده یعنی آقای روحانی مدرکشو دکتراشو از دانشگاه نگرفته؟! توی فیلم که میگوید دانشگاه کلدونین گلاسکو!
آقا جان این دانشگاه بری پایی بیایی بالا سال 93 تشکیل شده اما اون دوتا دانشگاه دیگه دانشکده سلطنتی و اون یکی که قبلا بوده حالا بگوید از کدام یک از این دو دانشگاه مدرک گرفته... دعوا که نداریم
بحث کوچه و خیابون که نیست. خیابون سر جاش بوده اسمش عوض شده اما این دانشگاه قبلا نبوده و بعد از ادغام دو دانشگاه به وجود اومده

13

26

:
شما که بدترش کردی! وقتی می نویسی سال 93 تبدیل به دانشگاه شده یعنی آقای روحانی مدرکشو دکتراشو از دانشگاه نگرفته؟! توی فیلم که میگوید دانشگاه کلدونین گلاسکو!
آقا جان این دانشگاه بری پایی بیایی بالا سال 93 تشکیل شده اما اون دوتا دانشگاه دیگه دانشکده سلطنتی و اون یکی که قبلا بوده حالا بگوید از کدام یک از این دو دانشگاه مدرک گرفته... دعوا که نداریم
بحث کوچه و خیابون که نیست. خیابون سر جاش بوده اسمش عوض شده اما این دانشگاه قبلا نبوده و بعد از ادغام دو دانشگاه به وجود اومده

4

7

:

شما تو سایت به اسم حسن فریدون بزن میبینی اسمش تو سایتش هست!

پاسخ

20

0

ReSa:

ساواک با اون دم و دستک اش متوجه شده بود که بنده خدا دکترا داره و شما دارید مدرک اش و زیر سوال میبرید با ای اراجیف !!!!!!

پاسخ

59

10

:
ببخشید دکتراشون از کجا گرفتن؟

8

10

:

روحانی ناجی ایران

پاسخ

80

40

زنده باد ایران با روحانی:
ایول,روشن فکری وبه فکر حل مشکلات ایران باشیم یعنی این.نوکرتم.عشق است روحانی

1

0

سرناظر:
منظورت احتمالا منجي هست. تو اين كلمه استثنائا اينجوريه كه ناجي بر وزن فاعل ولي اسم مفعوله و منجي بر وزن مفعول اسم فاعله. اگه منظورت نجات دهنده هست بايد بگي منجي. هرچند اين كلمه برازنده آقاي روحاني و هيچيك از اين كانديداها نيست.

28

13

hayv [,kk:

مورچه چیه کله پاچش چی باشه. روحانی یه آدم معلوم الحاله که با سران فتنه دوستی کرده و میکنه و خواهد کرد پس اونی هم که از روحانی حمایت می کنه بدون شک زیرمجموعه ای از مجموعه فتنه است.

پاسخ

65

136

grgbg:
حرف مفت نزن بهتر از شورای نگهبان میدونی که تاییدش کرده
شمادم از ولایت میزنید و بی ولایت ترین روی زمین هستید که مدام تخریب می کنید به کوری چشمت رای میاره

61

15

:
كافر همه را به كيش خود پندارد
اين همون نگاه احمدي نژاد هست كه تو خيابان بعد از پيروزي 88 ديگران را .... ناميد
بنده سياسي نيستم و افكارم نيز به اصولگرا نزديك تر است ولي به شدت مخالف با حرف هاي توخالي و عمل نكردن هستم، آقا بس است همش توهم و ادعا و تا يكي يچيزي ميگه عباي عثمان ميكنن

34

5

has:
سلام
دوست عزیز بنده با نگاه ومنش آقای روحانی موافق نیستم اما نباید ما فراموش
کنیم که ما مسلمانیم و در نظر دادن بایدهاو نباید های اخلاقی رارعایت کنیم البته این شامل ترفداران همه جریانات
سیاسی میشود

31

3

:
تو هنوز فرهنگ کامنت گذاشتن تو شبکه مجازی رو نداری

30

3

:

8 چهره=1 چهره

پاسخ

4

1

محمد:

http://www.gcu.ac.uk/archives/gcu/index.html

بچه ها این لینک سایت دانشگاه کالدونین گلاسکو هست که توی تاریخچه اون میگه در سال 1993 تشکیل شده

Name of Creator: Glasgow Caledonian University.

Administrative history: On 1 April 1993, Glasgow Caledonian University was formed in Glasgow, Scotland, through the merger of The Queen’s College, Glasgow, and Glasgow Polytechnic. Glasgow Caledonian University was established by the Secretary of State for Scotland by the Glasgow Caledonian University (Establishment) (Scotland) Order of 1993 and was eligible for funding from the Scottish Higher Education Funding Council. A closure order shut down Glasgow Polytechnic and The Queen’s College, Glasgow, and their property rights and obligations were transferred to the new University’s Court, which replaced the governing bodies of the parent institutions.

پاسخ

20

5

حسین:
اگه خوب بخونی نوشته مدتها قبلش هم دانشگاه گلاسکو وجود داشت و در سال 93 ادغام شد با یه دانشگاه دیگه

7

9

حامد:

من نفهمیدم ادامه ی مسیر یعنی چی؟ یعنی بلافاصله؟ یکی به من بگه
بابا جان خجالت بکشین، ادامه ی مسیر تو اینجا یعنی روند تحصیل، یه ذره فکر کردن هم بد نیست به خدا

پاسخ

21

4

خواننده:
خب در ادامه میگه ساواک گفته ایشون پیشوند دکتر دارن به همین خاطر هم ازشون استقبال میشه توی جامعه
یعنی همون ایام دکترا گرفته بودند

0

0

صالح:
100% درست میگه این بنده خدا . ادامه مسیر که مساوی با بی وقفه بودنش نیست !

6

0

has:
البته برای شفاف سازی و عدم ایجاد شبهه های که هست بهتر بود به تاریخ اون اشاره می شد خدا عالم است

0

1

:

دوستانی که دارند انتقاد می کنند توجه داشته باشن که در مطلب خبر کسی به مدرک آقای روحانی اشکال نگرفته و فقط گفته شده گاف دادند.
ظاهرا دوستان منتقد پیش پیش نتیجه رو پیش بینی کردند

پاسخ

36

11

:

وقتی مثلا دانشگاه صنعتی شریف با دانشگاه تربیت مدرس ادغام بشود و مثلا دانشگاه x به وجود بیاید اونوقت کسی که قبل از ادغام مدرک گرفته باشد میگویند از دانشگاه صنعتی شریف مدرک گرفته یا دانشگاه x

پاسخ

29

6

موسوی:

ایشون فقط موج سواری میکنه وبوی دردسر میدهمملکت نیاز به آراوش داره نه برگشت به گذشته

پاسخ

30

46

:
اما گذشته ظاهرا اوضاع خیلی بهتر از
وضع فعلی بوده

10

4

اشکان:

عزیز جان این دانشگاه 60 سال قدمت داره ..
حالا شما به ویکیپدیا استناد کن.
زود قضاوت کردن هم جالب نیست.

پاسخ

11

6

ب:

رضایی فقط

پاسخ

1

11

میترا:

کاش ایشون تو این فیلم توضیح میدادند که چرا فامیل خود را از فریدون به روحانی تغییر دادند؟ سوالیه که توی جامعه مطرحه وهیچ جوابی هم نداره . کاش دفترشون توضیح بدن

پاسخ

6

11

reza:

من خودم از دانشجویان این دانشگاه هستم در مقطع لیسانس رشتهٔ مهندسی عمران.

این دانشگاه از سال ۱۹۹۹ با ترکیب ۲ دانشگاه دیگر تغییر نام داده است که اتفاقی‌ معمول در بریتانیا محسوب میشود. لطفا قبل از انتشار مطلب مطالعه بیشتری بفرمایید. در خود لینک که شما نیز این ذکر شده است

پاسخ

55

16

:
وقتی مثلا دانشگاه صنعتی شریف با دانشگاه تربیت مدرس ادغام بشود و مثلا دانشگاه x به وجود بیاید اونوقت کسی که قبل از ادغام مدرک گرفته باشد میگویند از دانشگاه صنعتی شریف مدرک گرفته یا دانشگاه x

7

6

امیر:

اصلاح طلبان دنبال افساد اند.یه نگاه کنید کتابهای:تهاجم شیطانی,ارتش سری روشنفکران, شوالیه های ناتوی فرهنگی, تکیه گاه که نقش آقای هاشمی و خانواده اش در اغتشاشات است, وقایع فتنه 88, سخنی صمیمی با رأیس جمهور, توطئه یا آزادی, مرد در سایه که افشای ماهیت واقعی موسوی خویینی هاست و کتابهای دیگر و سایتهایی مثل باز باران,پرتو سخن و...

پاسخ

31

57

ایمان:
الان 8 سال اصولگرایان چه گلی به سرما زدن؟؟

26

10

:

ای کاش که برای دیگر کاندیداها(کاندیدای خودتون) هم اینقدر با دقت موشکافی میکردید.

پاسخ

92

39

::
اینکار یعنی تخلف در ثبت نام اصلا مدرک تحصیلیش چیه؟ دکترا که نداره

23

50

یکی یه دونه:

آقای حداد برنامه های خیلی خوبی دارند و بنظرم مرد فهیم و باتجربه و دانایی هستند.

پاسخ

39

60

عبدالمهدی:
آیا هر مرد فهیم و دانایی می تواند این پست حساس را در دست بگیرد؟ آیا ضعف مدیریت ایشان در زمان ریاست مجلس از خاطره ها محو شده ؟ شما چند سال سن دارید ؟ من سال 1367 که لیشان خیلی جوانتر و تواناییبالاتری داشتند با ایشان بطور حضوری بحثی داشتم که واقعا نبود استدلال کافی برای بحث با یک بچه دبیرستانی(خودم) آنهم نه در مسایل سیاسی بلکه آموزشی در ایشان محرز بود(سئوال کردم‌: بعنوان عضو شورا عالی فرهنگی بگویید چرا شرایطی را ایجاد می کنید که دانش آموزان ریاضی فیزیک بتوانند بالاترین رتبه را در گروه علوم تجربی بدست بیاورند و رشته پزشکی را که مخصوص بچه هایی با بینش تجربی است از ان خود نمایند ؟ ایشان گفتند من وقت ندارم با شما بحث کنم ولی بخاطر این است که انها ذهنی قوی تر دارند!!!!!!!!!!!) این است استدلال آقا فیلسوف«تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل)

1

1

مهناز:
احسنت تنها کسی که شایستگی داره جناب آقای حداد هستند

12

41

علی:

این دانشگاه درسال 1953 تشکیل شده حتی به خودتون زحمت ندادید سایت خود دانشگاه رو نگاه کنید

پاسخ

86

16

علی:

چرا نظر منو منتشر نمیکنید؟؟؟؟؟؟؟من لینک گذاشتم از اطلاعات این دانشگاه

پاسخ

20

4

:

عزیز دل! اسم این دانشگاه از سال 93 (پس از ادغام دو دانشگاه) به این نام شناخته می شود و قبل از آن بیش از 50 سال سابقه دارد. لطفا برای پیدا کردن گاف دیگران خودتان دچار گاف بزرگ تر نشوید.

پاسخ

56

15

محسن:

سلام
باید توجه داشت که این دانشگاه در سال 1993 با کالج دیگری تلفیق شده است نه اینکه قبل از آن تاریخ نبوده است.

پاسخ

33

8

:
محسن جان فیلمو دوباره ببین. توی فیلم میگوید دانشگاه کالدونین گلاسکو... این دانشگاه چه سالی راه افتاده؟
http://en.wikipedia.org/wiki/Glasgow_Caledonian_University

11

3

یکی مثل خودت:
دانشمند
توی فیلم میگه دانشگاه "کالدونین گلاسکو" و این دانشگاه سال 1993 راه افتاده
اما اگر می گفت که دانشگاه کالدونین که یک دانشگاه بوده و یا دانشگاه گلاسکو که یک دانشگاه دیگه بوده شاید قبول می کردیم اما توی عکسی که برا فیلم انتخابات انتخاب شده دانشگاهی که سال 1993 راه افتاده به عنوان محل اخذ مدرک معرفی میشه
متن ویکی پدیا:
The university was constituted by an Act of Parliament on 1 April 1999 as a result of a merger between Glasgow Polytechnic and The Queen's College, Glasgow.

12

6

:

بعضی ها میگن آقا محسن با برنامست ولی رای نمیاره تو رو خدا احساسی رای ندیم بیایین به برنامه رای بدین حداقل که شده واسه آیتده خودمون یه بار بای حرف های نامزدا بشینیم و با انتخاب درست رای بدیم . هروقت احساسی مردممون رای دادن ضررشو دیدن . بگو یا ابالفضل به آقا محسن رای بده ضرر کردی بای من.توصیه میکنم به سایت ویکی رضایی هم مراجعه کنید

پاسخ

30

53

مری:
من ابتدا قصد داشتم به ایشون رای بدم اما متاسفانه غروری که ایشون از خودشون در این چند وقت نشون دادند کار رو خراب میکنه به نظرم اخلاق سیاسی ندارند و نمی تونن موفق بشن ...
نظر من آقای حداد عادل هست

2

11

همت:
برنامه های ایشون کامل و دقیق است اما بسیاریش در حال حاضر و یا در زمان ریاست جمهوری 4 ساله و یا در کل قابل اجرا نیست.

10

7

:

آخه اگه 12 سالگي رفته حوزهپس چرا يكي از عكس هاش عكس دوران سربازيش بود؟ مگه طلبه ها سربازي ميرن؟

پاسخ

16

25

:
یکی از اساتید اخلاق تهران برای اینکه به سربازی (زمان طاغوت) نروند تغییر نام دادند

1

0

مجتبي رحيمي:
عزيزم شما قوانين بعد از انقلاب رو با قوانين قبل از انقلاب اشتباه گرفتيد.

3

0

:
اگر اینکه شما میفرمایید درست باشد ، که آقای روحانی درس طلبگی را تا درس خارج فقه نخوانده باشد و دروغ بگوید مطمئن باشید که طلبه ها و روحانیان در اینمورد حساسیت شدیدی دارند و قبل از شما اقای احمد خانمی الآن کاسه و کوزه ی این مسئله را بیرون ریخته بود .... این حرفا همش از روی عصبانیت برخی هاست ...(باز هم میتونی منعکس نکنی جام نیووووووووووووووز)

12

8

علی:
بله طلبه ها هم بحث سربازی دارن منتها به یه شکل دیگه، شاید تو گذشته نظامی تر بوده

5

7

سام:
قبل از انقلاب می رفتند ولی بعد از انقلاب مثل دانشجو ها از قانون معافیت تحصیلی استفاده می کنند

13

0

:

همه دروغه همه خودش را مي خواد غالب كنه كاري از دستش بر نمي ايد ترسو است

پاسخ

29

23

میثم:
خیلی هم ترسو این روحانی گند کار

1

1

حسین:

سلام من هنوز نتونستم به جمع بندی کامل در مورد اینکه به کی میخوام رای بدم برسم اما .... به سایت ویکیپدیا هم نمیشه استناد کرد.فکر کن... .

پاسخ