جام نیوز - اخبار رسانه های برون مرزی

جام جهانی
جام تیوب
جام فتو
خبرخوان جام نیوز
پرونده های موضوعی
هواداران فوتبال
نتایج زنده فوتبال
قیمت آنلاین
پربیننده سرویس
آخرین اخبار جام
داغ شده های سرویس
 
 
کد خبر: 192205
نظرات: 29050 بازدید
تاریخ مخابره : ۱۵/۰۳/۱۳۹۲ - ۱۷:۲۰
گاف عجیب فیلم انتخاباتی حسن روحانی/ اسناد
«دکتر روحانی در ادامه این مسیر به انگلستان رفت و دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری خود را در دانشگاه کالدونین گلاسکو به سرانجام رساند.»
به این مطلب امتیاز دهید
67 89 بازدید
108 نظر
[-] اندازه متن [+]

سازندگان فیلم تبلیغاتی‌ آقای روحانی، دوره اخذ مدرک او را پیش از انقلاب و از دانشگاهی عنوان می کند، که آن زمان تاسیس نشده بود.

 

این فیلم که از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد، هم‌اینکه بر روی یوتیوب وجود دارد.

 

در فیلم تبلیغاتی آقای حسن روحانی که بر حسب قاعده مورد تایید ستاد وی هست، از تحصیلات تکمیلی او در دانشگاهی می گوید که در تاریخ اعلام شده تاسیس نشده بود.

 

 

در این فیلم آمده است: «حسن روحانی در ۱۳۲۷ به‌دنیا آمد، ۱۲ ساله بود که تحصیل علوم دینی را شروع کرد. در سال ۱۳۴۷ دیپلم گرفت و سال بعد وارد دانشگاه تهران شد و در رشته حقوق قضایی مدرک کارشناسی گرفت. [دقیقه ۴:۳۸] دکتر روحانی در ادامه این مسیر به انگلستان رفت و دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری خود را در دانشگاه کالدونین گلاسکو به سرانجام رساند. قرائت نامه ساواک در باره سخنرانی دکتر حسن روحانی [ و ... ]»

 

فیلم تبلیغاتی آقای روحانی در حالی اخذ مدرک او را از دانشگاه کالدونین گلاسکو اعلام می کند که سایت ویکی پدیا سال تاسیس این دانشگاه را ابتدای دهه 90 _ 20 سال پیش _ می داند.

 

 

 

 

 

 

خبرهای داغ
نمایش نظرات

فقط خودم

پاسخ

0

0

چهقدربیچاره ایم که حسن روحانی ریس دولتمان باشد

پاسخ

9

14

سلام.
ايرادي كه وارد شده به هيچ عنوان صحيحي نيست!
اگر همون متن ويكي پديا به صورت صحيح ترجمه بشه، متوجه مي شيم كه نوشته دانشگاه گلاسگو از تركيب دو دانشگاه "پلي تكنيك گلاسگو" و "كالج ملكه" به وجود اومده! سال روز تاسيس براي زمانيه كه دانشگاهي اساسا وجود نداشته اما اين جا اين گونه نيست!
اين گاف مال سيد حسن روحاني و گروه كارگرداني ينست، مال شماست كه يه نفر كه چهارتا كلمه انگليسي ساده و سليس بلد باشه ندارين!!!
متن به هيچ عنوان تكنيكال نيست و همه فهمه!
لطفا براي تخريب راه هاي ديگه پيدا كنيد! اينا ديگه قديمي شده...

پاسخ

21

9

خدا بدادمون برسه ! طرف انگلیسیه ؟

پاسخ

8

3

فقط عــــــــــــــــــــارف

پاسخ

13

12

فقط روحـــــاني

پاسخ

52

24

merger یعنی ادغام

پاسخ

19

3

پس روحانی از الان کارش معلوم شد صادق نیست

پاسخ

17

67

فقط عارف

پاسخ

23

28

درسایت ویکی آمده که:(دانشگاه کلدونین (Glasgow Caledonian University) در سال ۱۸۷۵ ابتدا با نام «کالج کوئین» تأسیس، پس از ادغام با پلی‌تکنیک گلاسگو در ۱۹۹۳ تبدیل به دانشگاه شده است. ) در حقیقت تآسیس در سال 1875 بوده اما به نام وعنوان دیگری که الآن تغییر نام پیدا کرده مثل خیلی از خیابانهای خودمان که مثلا در گذشته به نام شاه بوده و الآن به نام زیبای امام خمینی مزین است وهر کس متولد آن خیابان در آن سالها باشد الآن میگوید متولد خیابان امام هستم

پاسخ

29

10

مورچه چیه کله پاچش چی باشه. روحانی یه آدم معلوم الحاله که با سران فتنه دوستی کرده و میکنه و خواهد کرد پس اونی هم که از روحانی حمایت می کنه بدون شک زیرمجموعه ای از مجموعه فتنه است.

پاسخ

65

136

8 چهره=1 چهره

پاسخ

4

1

رضایی فقط

پاسخ

1

11

آقای حداد برنامه های خیلی خوبی دارند و بنظرم مرد فهیم و باتجربه و دانایی هستند.

پاسخ

39

60

آخه اگه 12 سالگي رفته حوزهپس چرا يكي از عكس هاش عكس دوران سربازيش بود؟ مگه طلبه ها سربازي ميرن؟

پاسخ