خبرخوان جام نیوز
|
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ الأربعاء ٢٧ المحرّم ١٤٣٩ Wednesday, October 18, 2017
 
کد خبر: 704315
نظرات: 26
تاریخ مخابره : ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۱:۵۶
بحث و نظر؛
به عملکرد کاروان ایران در المپیک چه نمره‌ای می‌دهید؟
کشتی آزاد المپیک ریو 2016 ایران به عملکرد کاروان ایران در المپیک چه نمره‌ای می‌دهید؟
به این مطلب امتیاز دهید
45.5% 54.5% بازدید

به گزارش جام نیوز، کاروان امام رضا (ع) در المپیک ریو ۲۰۱۶ با کسب سه مدال طلا، یک نقره و ۴ برنز به کار خود پایان داد تا در مجموع صاحب ۸ مدال مختلف شود.

در این دوره از رقابت‌ها وزنه برداری توسط "کیانوش رستمی" و "سهراب مرادی" به مدال طلا رسید و در کشتی آزاد هم "حسن یزدانی" سومین مدال طلا را نصیب کاروان ایران کرد.

"کمیل قاسمی" نماینده وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد هم به مدال ارزشمند نقره دست یافت.

سرانجام دو برنز در کشتی فرنگی، یک برنز در کشتی آزاد و یک برنز دیگر هم در تکواندو توسط "کیمیا علیزاده" شکار شد.

در نهایت وزنه برداری با دو مدال طلا، یکی از موفق ترین تیم‌های ما در ریو بود. کشتی آزاد هم با کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز از لحاظ مدال، یکی دیگر از تیم‌های موفق اعزامی به المپیک بود.

 

نتایج کاروانهای اعزامی ایران در ادوار مختلف المپیک

 

با توجه به ارزش مدال‌ها از یکسو و جایگاه نهایی کشورمان در رده‌بندی کشورهای حضور یافته در المپیک از دیگرسو، در مقایسه با دوره پیشین، ارزیابی شما از عملکرد کاروان اعزامی ایران به رقابت‌های ریو2016 چیست؟

پیرو نتایج حاصله در المپیک، نقاط ضعف و قوت ورزش ایران را در چه مؤلفه‌هایی می‌بینید؟

چه پیشنهاداتی برای ارتقای جایگاه جهانی ایران در ورزش قهرمانی دارید؟

در مجموع به عملکرد نمایندگان کشورمان در المپیک چه نمره‌ای می‌دهید؟

 

نظرات خود را با ما و سایر مخاطبان عزیز به اشتراک بگذارید...

 

26 نظر
کلیدواژه ها:
نمایش نظرات

خیلی خوب بود. فراتر از انتظار...
www.webnagroup.ir

پاسخ

۰

۰

1

پاسخ

۱

۰

نمره نمیدم بجای بعضیاشون و هاشمی خجالت می‌کشم

پاسخ

۳

۰

به ورزشکاران نمره 3 می‌دهم. به خود وزیر ورزش نمره صفر می‌دهم. وقتی وزیر ورزش کشور می‌گوید جایگاه ما در ورزش بیشتر از این نیست این چه معنی می‌دهد؟ وقتی وزیر ورزش ایران را با 20 سال قبل مقایسه می‌کند و می‌گوید و ضعیت ما همینه، این یعنی چی؟ یعنی ایران در این همه سال هیچ تغییری نباید می‌کرد؟ پس ایشون چیکاره هستند؟ نباید وضعیت بهبود پیدا کند؟ وقتی مجریان تلویزیون مکرر می‌گویند همین که رفتیم المپیک خیلی اهمیت دارد یعنی چی؟ بارها و بارها در تلویزیون این جمله تکرار شد که همین که حضور پیدا کردیم خیلی اهمیت دارد. از همه اینها گذشته برای ورزش‌های مهم مثل کشتی و وزنه برداری چقدر سرمایه گذاری کردند؟ به اندازه فوتبال بهشون اهمیت دادند؟ چرا کیانوش رستمی که طلا گرفت باید با مربیان مشکل داشته باشد؟ کی باید به مشکلات ایشون و سایرین رسیدگی میکرد؟ و باز از همه اینها گذشته پاداش داده شده به مدال اوران در خور آن‌ها نبود. مگر چند نفر مدال آوردن؟ به مدال برنز باید این مقدار پاداش داده شود؟ به مدال طلا فقط ده هزار دلار؟ برای 4 سال زحمت کشیدن فقط همین؟ به بازکنان فوتبال که هیچ افتخاری هم برامون کسب نکردند هم همینقدر داده میشود؟ ماحصل همه ابنها یعنی اهمیتی به بازیکنان ندادند. انگیزه هم ندادن. هنوز مسابقه کشتی ازاد شروع نشده وزیر ورزش می‌گوید توان ما همینه . بیشتر از این مدال نمیگیریم. این شد انگیزه؟ به نظر من باید طی جلساتی با خود بازیکنان هم صحبت بشود . کم و کاستی هاشون، دغدغه هاشون، نیاهاشون و..... مد نظر قرار بگیره. تا حداقل یکی مثل کیانوش رستمی که خودش به تنهایی به این جایگاه رسید را از دست ندهند.

پاسخ

۳

۰

به جز کشتی آزاد و وزنه برداری مابقی صفر.

پاسخ