خبرخوان جام نیوز
|
پنج شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ الخميس ٢٩ ذو الحجّة ١٤٣٨ Thursday, September 21, 2017
 
کد خبر: 829661
نظرات: 0
تاریخ مخابره : ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۷:۱۰
سامانه پلاک افتتاح شد
پلاک بزرگ‌ترین پلتفورم آنلاین ارائه سرویس‌های خدمات در محل و یا درخواست سرویس آنلاین نظافت منزل، نظافت مشاعات، خشکشویی، کارواش سیار، سرویس خودرو، درخواست تعمیرکار، باربری و اسباب‌کشی افتتاح شد.
 پلاک سامانه پلاک افتتاح شد
به این مطلب امتیاز دهید
100% 0% بازدید

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز، سامانه پلاک خدمات خود را معرفی کرد؛ همان‌طور که امروزه تنها با اتصال به اینترنت و داشتن یک اپلیکیشن روی گوشی همراه، خیلی از کارها مانند خرید کالا یا سفارش تاکسی با اطمینان و سهولت به مشتریان عرضه می‌شود، ارائه سایر خدمات در محل نیز، به‌راحتی قابل انجام است.

 

پلاک اعلام کرد: این مجموعه با آگاهی از مشکلات و موانع با استفاده از تکنولوژی سعی در ایجاد تحول در شیوه دسترسی و ارتقای کیفیت خدمات را دارد، با ارایه خدمات آنلاین در محل به مشتریان، ضمن ایجاد سهولت در سفارش و داشتن حق انتخاب در گزینش پلاک یار (متخصص)، اطمینان از صلاحیت فنی پلاک‌یاران و کیفیت خدمات را برای مشتریان تضمین می‌کند.

 

تصور کنید گوشی تلفن خود را برمی‌دارید و با انتخاب خدمات مورد نظرتان (کارواش، نظافت منزل و دفتر کار، خشکشویی، تعویض روغن خودرو، قالیشویی، شست‌وشوی مبلمان و...) و مشخص کردن محل خود روی نقشه و تعیین زمان، متخصصانی را در کنار خود دارید.

 

برخلاف شیوه‌های سنتی که شفافیتی در زمان حضور و قیمت ارائه خدمات ندارند، با این روش نه تنها هزینه خدمت پیش از انجام آن مشخص بوده، بلکه کیفیت دقیق کار هم برای مشتریان قابل ملاحظه است. تمامی مشتریان قبلی در پایان درخواست سفارش به متخصصان امتیاز می‌دهند و این به سایر مشتریان کمک می‌کند که با استفاده از تجربیات سایرین و باآرامش خاطر، پلاک‌یار (متخصص) خود را انتخاب ‌کنند.

 

سفارش خدمات نظافت منزل، نظافت مشاعات، خشکشویی، کارواش سیار، سرویس خودرو، درخواست تعمیرکار، باربری و اسباب کشی از طریق وب سایت پلاک و اپلیکیش برای مشتریان امکان‌پذیر بوده و مشتریان با استفاده از اپلیکشین کنترل کاملی از زمان سفارش تا پایان کار و ثبت نظر، دارند.

 

امور مشتریان پلاک نیز در تمامی مراحل ثبت تا اتمام سفارش، همراه مشتریان است تا ضمن اطمینان از حضور به‌موقع پلاک یاران و کیفیت خدمات ارائه شده توسط آنها، آرامش و اطمینان خاطر را برای مشتریان خود به ارمغان آورد.

 

پلاک اعلام کرد: رمز موفقیت هر کسب و کار رضایت مشتریان است و پلاک با اتکا به پلاک یاران منتخب و در راستای احترام به حق مشتری، ضمانت بازپرداخت وجه را در پروتکل خود قرارداده و در صورت عدم رضایت از تجربه خدمت گرفته شده کافیست با امور مشتریان پلاک تماس گرفته و پس از حضور کارشناسان فنی پلاک در محل و تایید، کل یا قسمتی از وجه پرداختی به حساب شما عودت می‌شود.

 

یکی از مهم‌ترین اهداف پلاک ارایه و باز تعریف استانداردهای نوین ارائه خدمات در محل است تا تجربه خوش‌آیندی برای کاربران خود فرآهم کند. همچنین از این طریق با ایجاد زمینه اشتغال سهم موثری در شکوفایی اقتصاد کشور در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ایفا کند.

ایسنا

110

0 نظر
کلیدواژه ها:
نمایش نظرات
شما در حال پاسخگویی به نظر زیر می باشید:

نام کامل:
ایمیل:
نظر شما:
نظر متنی
نام کامل:
ایمیل:
نظر شما:
ارسال
آخرین اخبار جام
آر اس اس ادامه
آخرین خبر
Top